2016. január 24., vasárnap

629. bejegyzés: Born Pretty winter stamping plate


A Born Pretty-s tesztcsomagomban lapult egy karácsonyi-téli nyomdalemez is. Igazából, amikor kértem ezeket a dolgokat, november elején azt hittem, hogy karácsonyig ideérnek, de valami oknál fogva a múlthéten érkezett meg csak. De sebaj, a lényeg az, hogy sikeresen megérkezett. :)

Sokaknál láttam már ezt a lemezt, elég ikonikus darab így karácsonytájt, de egész télen aktuális lehet. 




A lemezen helyet kapott 3 pulcsiminta és egy "nem tudom minek nevezzem minta", de ez is tetszik. Plusz 5 hópehely is. Innen aztán lehet hópelyheket válogatni bőven és mind nagyon szép. :)

A lemez elég jó minőségű, nem volt vele problémám. Egy kicsit talán csak az jelentett gondot, hogy picik a minták. Az én körmeim alapból aprók és nem csak rövidségre mondom ezt, hanem amúgy is. Az én kezem pici.. Annyira, hogy amikor valaki látja elég rendesen kinevet és elkezdi odaméregetni a sajátját, aztán rááll arra, hogy "de cukiiii". :D Ilyen kezeken meg nem lehet nagy a köröm, elég furcsán mutatna.. Na, de a lényeg a lényeg, hogy nem szokott problémám adódni a lemezeken a minták méreteivel, ha kicsik, mert nekem az jó, ha kicsi, de ez már nagyon kicsi. 

A lemezzel eddig 5 manikűr készült és most ezeket szeretném nektek megmutatni. Minden mintát kipróbáltam már rajta, a hópelyhekkel egy közöset készítettem a többiekkel pedig külön mani készült. :)


Használt minták: 


A manikűrről részletes leírást ITT találhattok.
Hópelyhekből igazán nagy a választék. Nekem a kedvencem a lemez közepén található gigahópehely. Gyönyörűen ki van dolgozva. 2 hópehely egyforma csak az egyik kisebb. Ezeken kívül van még egy egyszerű hópehely változat és nagyon szép, szépen kidolgozott is. :)





Használt minta:


Ehhez a manikűrhöz már az egyik pulcsimintát használtam. A körmeimet fehérre festettem és erre a Lovely luxe girl Nr. 7.-es lakkjával nyomdáztam. A gyűrűsujjamra két réteget kentem fel a Moyra arany homoklakkjából, ami még mindig a kedvencem. :)





Használt minta:


Ezt a manit is az egyik pulcsimintával kreáltam. Itt akadt egy kis probléma a minta méretével. Nagyon tetszik amúgy, de egy kicsit lehetne hosszabb. Ez a középső ujjamnál tűnik szembe leginkább, mert erre a körmömre rövid volt a minta sajnos. Ezt a manikűrt stamping decals-sal csináltam, mert valahogy nem sikerült rendesen rányomdázni a körmömre a mintát. A körmeim alapja a Rival de Loop rózsaszín holo lakkja. A gyűrűsujjamat pedig szintén a Moyra arany homoklakkjával festettem ki. :)





Használt minta:


Ehhez a manikűrhöz a harmadik pulcsimintát használtam. Ez a legnagyobb szerintem a három közül. Viszont ez is tetszik legkevésbé és valamiért nem is tudtam felvenni normálisan a mintát. :( Pedig nagyon siettem a minta felvételével, de mindig ilyen maradt. :/
A körmeim alapja egy bordó Lora lakk, amire nyomdáztam fehérrel. Egy kicsit elnyelte a bordó lakk a fehér nyomdalakkot, pedig használtam fedőlakkot nyomdázás előtt. :( A gyűrűsujjamon pedig szintén a Moyra arany homoklakkja szerepel. :)





Használt minta:


Az utolsó manikűr a "nem tudom minek nevezzem" mintával készült. Nagyon tetszett ez és a fantáziám is látta benne a sok lehetőséget. Most egyet készítettem el azok közül, amik eszembe jutottak. Ez most egyáltalán nem a télies vonalon mozog,de nekem nagyon tetszett.
A körmeimet feketére festettem, aztán arany nyomdalakkal rányomdáztam a mintát. A kis x-ekbe pedig mindenhová tettem egy kis arany glittert. Nagyon egyszerű elkészíteni, bár kicsit időigényes. :)









Ha tetszett a lemez, akkor ITT megvásárolhatjátok. Ha pedig használjátok az MFSQ10 kódomat, akkor lejön 10% a vásárlásotok összegéből. :)




Nektek meg van ez a lemez? :)






8 megjegyzés:

  1. mindegyik szépséges *-* felírom a kívánságlistámra ezt a lemezt ^_^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Koszonom szepen! :)
      Nekem is ott volt mar regota, epp ideje volt mar, hogy az enyem legyen. :D

      Törlés
  2. Nagyon tetszek a manikűrök. :)

    VálaszTörlés
  3. Az első lemezeim egyike, szeretem én is. Van több téli lemezem is, de ez mindig előkerül ilyenkor, a középső hópehely nekem is kedvencem! Nagyon szép manikat csináltál!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem ezen kivul egy van a BP-01-es, de vannak mas lemezek is, amin vannak hopelyhek, azok ilyen "vegyes" lemezek. :)
      Koszonom szepen! Orulok, hogy tetszenek! :)

      Törlés
  4. Csudajók lettek! Az első és utolsó a kedvencem. Nagy-nagy-nagy hópehely-fan vagyok, úgyhogy miattuk már várólistás ez a lemezke is. :3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Orulok, hogy tetszenek! :3
      Nekem is az volt mar egy ideje, mert en is imadom a hopelyheket. :)

      Törlés

Üzemeltető: Blogger.

© noinails :3, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena