2013. december 1., vasárnap

82. bejegyzés: Merry christmas challange - piros :)

Mááár úgy váááártaaaaaaam :))) Már amikor megláttam ezt a kihívást elkezdtem készíteni a manikűröket azokra a napokra amelyeket kiválasztottam, mert annyira teleraktam a decembert mindenféle kihívással meg mindenekkel, hogy nem lenne időm minden nap festegetni .. meg ugye a tanulás is.. lassan félév :s
Én már nyáron is azt számoltam, hogy mikor lesz végre karácsony.. szinte már idegesítő módon mindenkit figyelmeztetek, hogy hány nap van még karácsonyig.. Karácsony mániás vagyok :D::DD




Na, de térjünk a lényegre.. Ma kell posztolni a Judit által meghirdetett Karácsonyi kihívás első napjára készített manikűröket, a mai napra piros körmöket kellett készítenünk :))

Az általam készített manikűr: 




2 megjegyzés:

Üzemeltető: Blogger.

© noinails :3, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena