2013. december 13., péntek

91. bejegyzés: Lakkozz! Fotózz! Posztolj! 1. - Advent



Egy új dologra találtam rá, ami megtetszett. :)
Már kb. egy hónapja ki is tettem az oldalsávba, hogy láthassátok. :)
Először számomra bonyolultnak tűnt a dolog, de lassan felfogtam, hogy is megy ez a játék. :D
http://vaniliamamor.blogspot.hu/2013/11/lakkozz-fotozz-posztolj-lfp-1-fordulo.html A linkre kattintva olvashattok is róla részletesebben. :)
A játék fő lényege annyi, hogy megadtak egy témát, amelyre egy adott időpontra a részvevőknek manikűröket kell készíteni. :)
Az 1. forduló napja ma van, a téma pedig ADVENT. :))

Na akkor nézzük a művem :) Az advent szóról elsőre az adventi koszorú és az azon lévő gyertyák jutnak eszembe. :) A körmeimre is ezt alkottam meg. 3 ujjamra fenyőágakat festettem és azokra gyertyákat. A többi kettőre pedig az Essence gold fever , mert az ilyen karácsonyi hangulatú. :)








13 megjegyzés:

Üzemeltető: Blogger.

© noinails :3, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena