2014. március 11., kedd

141. bejegyzés: 100 happy days II. :))

20 napja csinálom már ezt a kihívást. 10 naponként hozom ezt a bejegyzést a megszokott életképek helyett. Ma már a 2. adag érkezik. :))

11. nap : Aznap megtaláltam a kiscicám picikori fotóját. Úgy imádom az én kis szerelmemet. :))


12. nap: Carbonare spagetti. Isteni finom. :)


13. nap : Felavattam a tesómtól kapott lakkot. Ennek a lakknak az a története, hogy megzsaroltam.. ő kollégiumban lakik és ugyanabba az iskolába járunk.. úgyhogy, ha ő itthon hagy valamit nekem be kell vinnem neki. Ez unalmas lett már. És azt mondtam neki viccből, hogy ahányszor beviszek neki valamit annyiszor tartozik nekem körömlakkal. És ő komolyan vette és ezt kaptam tőle. De jó választás volt tőle, nagyon szép a lakk. Egyébként aznap ilyen karkötős napot tartottam ritka, hogy fülbevalókon (amiből egyszerre 5 van a fülemben) és a 2 megszokott ezüstgyűrűmön kívül más kiegészítő van rajtam. 


14. nap: Vettem 100db tipet.. És az aznap estét azzal töltöttem, hogy körömlakkmintát festettem rájuk.. Nyakig festékes voltam.. :D


15. nap: Anyuci készítette nekem vacsit. Nagyon szeretem a tükörtojást sült virslivel és ubival. :3


16. nap: Még nyáron csináltam ezt a manit, de aznap rábukkantam erre a képre és visszaemlékeztem, hogy mennyire imádtam ezt anno, és mennyire szerettem hordani is. :))


17. nap: Igen. Nőnap volt. :) Lekaptam magamat az egyik kapott rózsámmal.. Ezt pont a páromtól kaptam. :) Imádom a rózsáááát. *____* :3


18. nap: Barátomra rájött az alkothatnék... :D Elhatározta, hogy ő írni fog valamit a körmömre.. aztán elkezdett gondolkozni egy 5 betűs szón és a KIFLI jutott eszébe.. aztán fogta a fekete díszítő lakkomat és megalkotta ezt a csodás manikűrt.. hát nem csodálatos ?:D::D:D


19. nap: Tavasz van! EZAZ! :))) Kisütött a napocska én pedig lekaptam. :)


20. nap: Most pedig éppen Kinder csokit falatozgatok. :)) Nyami. :3






2 megjegyzés:

  1. Kaptál tőlem valamit, nézz be a blogomba: http://mcsnailisland.blogspot.hu/2014/03/ismerjuk-meg-egymast.html

    VálaszTörlés

Üzemeltető: Blogger.

© noinails :3, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena