2014. április 1., kedd

147. bejegyzés: 100 happy days IV. :))

Már a negyedik hétnél tartok, ami azt jelenti, hogy jön a negyedik adag. :))

31. nap: Tesómnak szülinapját ünnepeltük és anyu ilyen alkalmakra szokott koktélokat csinálni + sütögetünk az udvaron, bográcsolunk vagy ilyesmik. Anyuci csinált nekünk mojito koktélt és párommal iszogattuk. Fincsi volt. :))



32. nap: Ez a kép még anno a ballagásomon készült 2012-ben. Mindig jólesik az ilyen képeket visszanézni. :))


33. nap: Sulis nap :)


34. nap: Anyuci csinált nekem ragut. :33 Ritkán csinálunk, mert a családban csak én vagyok ennyire oda érte. :(


35. nap:  A kémia dolgozatom 3-as lett. :DDDdd Igaz nem a legjobb jegy, de kémiából még ez is tökéletesen megfelel. :D


36. nap: Ő a nagyobbik cicám. Neve igazából nincsen.. Nem szoktunk neki nevet adni, mert úgysem hívjuk úgy őket.. Nekem mindig "Nyuszifül", "Drágám", vagy csak simán "Cica", mikor mi jön rám. :3 De attól nagyon szeretem. Neki most éppen kiscicái lesznek és már nagyon várom őket. :$


37. nap:  Ő a másik cicám. Ő még egy éves sincsen. Valamiféle perzsa cica keverék. De olyan kis bolyhos.. imádom ölelgetni. :3

38. nap: Rám jött a régi mániám, a rajzolás. Régen rengeteget rajzoltam, aztán mivel semmi jó könyvet nem találtam már amit olvashatnék a "2 hét alatt pusztítsunk el 8 könyvet" akcióm után. :D Aztán ezt alkottam.. rajzolni igazából nem nagyon tudok, csak próbálkozom és jó unaloműzésre. :))


39. nap: Hát igen.. Ő is egy alkotás. :D :3


40. nap: Aztán még ezt készítettem az elmúlt napokban. :) 




0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Üzemeltető: Blogger.

© noinails :3, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena