2014. április 20., vasárnap

155. bejegyzés: 100 happy days V. :))



Ezzel a bejegyzéssel is kések már 5 napot. :( De most ezt is hozom. Már az 5. adagnál járok. :)

41. nap: Sok barackfánk van és a barackfák nagyon szépen virágzanak. Imádom ezeket a virágokat tavasszal, hát még ha már a helyükön gyümölcs lesz. :P


42. nap: Még anno ősszel készítettem ezt a manikűrt. Nagyon hiányoznak a hosszú körmök, főleg, hogy most kis picikék és rövidek. :( Alig várom, hogy megnőjön. :))


43. nap: Fincsi kis müzli. :) Igaz nem nagyon tesz jót nekem ilyet enni, mert tele van magokkal és attól kipattog az arcom. :(

44. nap: Füstös szemekkel próbálkoztam. Nem igazán áll jól nekem, de kipróbáltam.. És sminkelés terén nem vagyok valami ügyes, napi szinten egy kis alapozót szempillaspirált néha szemceruzát használok. De különösebb alkalmakkor sem igazán használok mondjuk szemhéjpúdert pedig van belőlük rengeteg. :)


45. nap: Kedvenc vacsim. Anyu sokszor süt nekem tükörtojást sonkával vagy virslivel.. Ami számomra ubi nélkül nem is annyira finom. :D

46. nap: Hagymás-tejfölös Chio chips. Nyamiii! :3 Most veszem észre, hogy a fél bejegyzés kaja. :s 


47. nap: Kiscicámmal. :)) Múlthéten péntek reggel a történelem órám úgy indult, hogy a töri tanár azt mondta nekem "Nonó, nagyon szép cicád van! Tudtad, hogy a cicák belemásznak a kukákba, az ilyen nagy kukákba? És egyszer csak váratlanul rád ugranak!". Mert látta Facebook-on, hogy kiraktam ezt a képet profilképnek. Nagyon nevettem. :D


48. nap: Fogalmam sincsen, hogy ez milyen fa. De nagyon gyönyörűséges. :))

49. nap: Ezt a születésnapos képet már láthattátok a blogon. :)


50. nap: Manikűrvadászos körmök. Nagyon szerettem hordani, ha két napig volt rajtam akkor is. :D



0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Üzemeltető: Blogger.

© noinails :3, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena