2014. május 3., szombat

168. bejegyzés: S.H.C 97 - A levakarhatatlan


Egy új lakktesztet hoztam nektek. Egy kék csillámos lakkról van szó, az S.H.C 97-esről. Mostanában sok ilyen márkájú lakkot veszek, rengetegféle színben megtalálható egy olyan kínai boltban, ahová sokat járok. És csak 350 forintba kerülnek és 12ml-t tartalmaznak.   Már van ebből a márkából 5 darabom. Igaz a fedőlakkjával egyáltalán nem voltam megelégedve, így inkább kevertem belőle egy glitteres-csillámos lakkot. 

Ez a lakk kinézetre számomra egy gyönyörűség. Gyorsan bedobtam a kosárba és jött is velem haza. Bár egy kicsit már akkor csalódás volt, mikor először kipróbáltam. Nem sok csillám van benne, így a körmeimre is halászgatni kell belőle a csillámokat, hogy kerüljön rá valami.. A másik hiba még az, hogy éppen szerettem volna lefelé mosni, igaz tudnivaló, hogy a csillámos lakkokat nehéz lemosni, de ezt még lekaparni is alig lehetett. Még az alufóliás módszert is bevetettem, de az sem segített rajta.. Így utána kb. 15 percig kapargattam lefelé, amíg lejött. Egyébként a negatívumai ennyi, bár ezek már éppen elegek, ahhoz, hogy a lakkot leminősítsék. :( Pedig nagyon szép lakk. Egyébként a száradási idejével és a tartósságával semmi probléma nincsen. :))









3 megjegyzés:

Üzemeltető: Blogger.

© noinails :3, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena