2014. június 2., hétfő

180. bejegyzés: Májusi haul :)


Vége egy újabb hónapnak. És újabb haul következik. Nem válogattam szét külön a dolgokat, külön bejegyzésekbe. Szerintem így jó. De, ha szerintetek jobb lenne külön, akkor írjátok meg nyugodtan hozzászólásba és legközelebb úgy lesz! :)

A hónapban két szandit is kaptam. Kaptam egy kis cuki lábujjasat, aminek az eleje köves. Nagyon kis kényelmes, már tavaly is szerettem volna ilyesmit, de nem került rá sor, hogy vegyek. Kínaiban vettük 2800 Ft-ért. :)


És kaptam ezt a telitalpút. Nagyon megtetszett. Ez is nagyon kényelmes és egy nagy masni van az elején, ami csak még cukibbá teszi. Nagyon oda vagyok érte. :3 Őt piacon vásároltuk és fogalmam sincsen, hogy mennyi volt. 


Kaptam két ruhát is. Egy ilyen rózsaszínt, aminek az eleje csipkés, hátul pedig húzott. :) Őt is egy kínaiban vettük 2300 Ft-ért azt hiszem. :)


És így mutat felvéve. :)


Őt szintén piacon vettük, mint a szandit. Fogalmam sincs mennyibe került. :s Csak felvéve van róla képem, mert tegnap vettük és ma jöttem csak haza későn és a házban nem tudtam róla jó képet csinálni már. :( De a kép többi része teljesen vállalhatatlan szóval inkább levágtam. :D


Két nacit is vettem. Amúgy ez igazából rózsaszín csak a fények miatt elég furcsa színt mutat a kép.. :( Őt a piacon vettük 2500 Ft-ért. :) Már lassan készülni kell az ilyen rucikkal a nyárra. :)


Őt már kb. 2 hete vettem a Cosmos city-ben 2800 Ft-ért. Szükségem volt már egy farmerre. És most egy ilyen egyszerűbbet akartam veni. :)


Na igen.. A lakkok sem maradhatnak ki persze.. :D


Charm limit 30 / Charm limit 25 / Charm limit 18


Lemax colour / Lovely Ibiza / CR magnetic nail polish 07

Már szerettem volna venni egy ideje Lovely Ibiza lakkot. De nem nagyon mertem, mert rá van írva ez a műkörmös dolog.. De nem volt vele semmi problémám szóval nem bántam meg.
Mágneses lakkot is szerettem volna már régóta. De eddig nem vitt rá a szívem, mert annyira nem tetszik, de ki szerettem volna próbálni. Igazából egy élmény vele festeni. El lehet vele lenni. Emellett még szép is. Nem bántam meg. :)


Classic charming 01 / Miss sporty sparkle touch 4031 / Classic charming 46

Egy fedőlakk is kellett már, mert elfogyott. :)
Ezzel a miss sporty lakkal már nagyon régóta szemezek, a Tescoban is mindig elhaladok a Miss sporty-s polcok mellett és mindig megakad rajta a szemem. Na hát most megvettem. És szebb, mint gondoltam. :)
Ez az aranyszínű csillámos lakk meg egyszerűen megtetszett. :)



Körmös ecseteket is kaptam. Már régóta szerettem volna. 15 db-ot tartalmaz a csomag. 1500 Ft volt + 500 Ft szállítási költség. :) Eddig egy elfogyott szemhéjtusos ecsettel festegettem a körmeimre mintákat.. Nagyon örültem az új ecseteknek. :))))


Ezek a kis cuki pillangós és virágos matricák az ecsethez jártak ajándékba. :)


Ritka, hogy én bármilyen sminket vásárolok, mert nem nagyon szoktam sminkelni magam.. Csak ilyen alapdolgokat használok, mint szemceruza, alapozó, púder, szempillaspirál.. ha ezeknél több van rajtam az nálam már extrának számít. De a barátomnak nagyon tetszett ez a rúzs, ezért megkaptam tőle. :)

4 megjegyzés:

  1. Szépek a lakkok :) Nagyon jól áll a két ruha :)

    VálaszTörlés
  2. óó,de szeretnék én is olyan ecseteket :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is nagyon sokáig szerettem volna. Nagyon örültem neki mikor megkaptam. :))))))

      Törlés

Üzemeltető: Blogger.

© noinails :3, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena