2014. június 11., szerda

186. bejegyzés: Nyári vintage :))


Újabb kihíváson kívüli manit hoztam nektek.. Mostanában ilyenek gyakran fognak jönni, ugyanis rengeteg manim van lementve a gépre, amit még nem posztoltam a blogra és szeretném megosztani veletek. Éééés mostanában, hogy már nem kell tanulni és lassan vége a sulinak időm is van, és ezáltal blogolni is többet tudok.  :)
Ezt a manit tegnap este készítettem, mert a mai outfitem rózsaszín szoknya volt fehér blúzzal és virágos tornacipővel ( később erről is szúrok be képet valahol a poszt alján). :)
A kisujjamon, a mutatóujjamon, és a hüvelykujjamon a körmöt a Moyra gel look 912-es lakkjával fejtettem ki. A gyűrűsujjamon a Essence be my lucky star homoklakkjával festettem ki a körmömet és erre jött a Miss sporty sparkle touch 4031-es lakkja. A középsőujjamra pedig fehér alapon kis rózsák kerültek lilából, rózsaszínből és fehérből. :)
Szerintem ez egy nagyon vidám kis mani lett. Szerettem hordani.. Igaz nagyin rövid ideig, mert nem bírtam megállni, hogy ne rágjam és kaparjam le.. Hát igen, ez az én egyik legrosszabb szokásom. :(





És ez volt a mai outfitem:





4 megjegyzés:

Üzemeltető: Blogger.

© noinails :3, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena