2014. június 18., szerda

190. bejegyzés: Szépségeim Angliából :)


Már kb. másfél hete kaptam ezeket a lakkokat. Tesóm volt európai körúton és mindenkinek hozott ajit. Nekem természetesen lakkokat is hozott, méghozzá 7 db nagyon szép, különleges lakkot. A nővérem olyan, hogy ő mindig a különlegességre megy. A tőle kapott lakkjaim mind ilyenek. 
Soha nem hallottam még ezekről a márkákról. Egyikről sem :O. De mindnek utána néztem, mert ugye a Google mindenkinek a barátja. És a Pretty-nek olyan csodálatos lakkjai vannak, hogy ha itthon lehetne kapni biztos vásárolnék belőle egy párat.. Bár lehet, hogy lehet kapni, én még nem találkoztam velük. :(
Az OMG mágneses lakkon kívül mind 1£-ba került, de az OMG 8£ volt. Én vagyok kettőnk közül a lakkmániás, de soha nem lett volna szívem ennyi pénzt adni egy lakkért, én ennyiért valahogy nagyon drágának találom. :/

Na de térjünk rá a lakkokra :)


Ez a kis 3 db 5 ml-es szépség szettben kapható. Sajnálom őket használni, mert olyan kis kevéske van bennük. :( Bár mondjuk ezért a szettért egy font semmike. :)



Sorban: Gold, Purple és Pink
Az arany lett a kedvencem, talán azért, mert olyan nehéz ilyen szép arany lakkokat kapni. :)


A dobozkában volt még egy ilyen kis körömreszelő is. Bár nem hiszem, hogy valaha használni fogom. :/


Ez a lakk szerintem nagyon különleges. Zöld lakk és fekete flitterek vannak benne. Szerintem olyan mentafagyisan néz ki.. :D



Nagyon tetszik ez a lakk. Először azt hittem, hogy világít a sötétben, mert így első ránézésre olyannak tűnt, de nem.
A pretty-nek a speckle (pettyes) kollekciójából való. Azt hiszem rózsaszínben kapható még. :)



Általában mindig jut az ecsetre a flitterekből, mert jó tele van velük a lakk. De ez nem is baj. :) Annyira nem könnyű vele dolgozni, mert a flittereket a körmünkön oda kell igazgatni, ahová éppen akarjuk és ez egy kicsit idegesítő, de el lehet vele szórakozni. :D



És még egy Pretty lakk, ami már a Shimer Strips kollekcióból való (csillogó csíkok). Ő is olyan kis dobozkában volt, mint a zöld, de annyira örültem neki, hogy másodpercek alatt szétszaggattam a csomagolást. :D:( Az üveg szintén 15 ml-t tartalmaz. 



Nagyon nehéz kihalászni az üvegből a fekete és fehér csíkcsillámokat. Meggyűlt velük a bajom az biztos.. Még csak egy körmömön volt próbaként használva. De nagyon szép felkenve, megéri vele bajlódni. :)


Ő az egyik kedvencem. A színe a karácsonyra emlékeztet, olyan "karácsonyszíne" van. Nagyon szépen fénylik. Egyszerűen beleszerettem, bár őt is még csak pár körmömön próbáltam ki, de jó pontja, hogy már egy rétegben is jól fed. Erről a márkáról sem hallottam még soha. :)



És utoljára hagytam a "drágaságot". Az üvege 12 ml mágneses csodát tartalmaz. Mint már említettem a tesómnak a különleges dolgok a mániája. Neki a mágneses lakk elég különleges volt. A lakknak a színe is nagyon tetszik, szép sötétlila. 


A mágnes a lakk kupakjának a tetejében található. 


Az ecsettel is könnyű dolgozni és a lakk minősége is jó, gyorsan szárad, bár még ő is csak egy körmömön volt próbálva.


Papíron kipróbálva. A kép készítésekor még nem volt megszáradva a lakk a papíron, de miután megszárad jobban eloszlanak benne a fogalmam sincs mik és a vonalak szélesebbek és homályosabbak lesznek. De így is nagyon szép. :)

Ha bármelyik lakkról szeretnétek tesztet írjátok nyugodtan hozzászólásba és hozok róluk! :)


Találkoztatok már ezekkel a márkákkal?
Van ilyen márkájú lakkotok?
Melyik volt a kedvencetek?

2 megjegyzés:

Üzemeltető: Blogger.

© noinails :3, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena