2014. június 21., szombat

193. bejegyzés: Zöld francia :)


Nemrég készítettem ezt a manit. Az egyik mostani kedvenc lakkomból készítettem francia manikűrt. Erre pedig jött egy fekete-fehér minta, bár ez nem sikerült olyan jól szerintem. :(
A lakkot azért imádom annyira, mert a színe nagyon tetszik és tök nyárias is szerintem. Egy Da Vinci lakkról van szó. Még a születésnapomra kaptam barátomtól ( egyébként a Da Vinci lakkok kb. 300 Ft körül vannak és 100-as boltokban találhatóak). Már volt a blogon a tesztelése is, amit IDE  kattintva nézhettek meg. Igaz, a száradási ideje és más tulajdonságai nem a legjobbak, de a színe ezért kárpótol. Nem szeretem a zöld színeket.. nem is értem miért tetszik ez annyira. :)






Szeretitek a francia manikűröket?
Szeretitek a zöld színt?
Ismeritek ezt a márkát? Mi a tapasztalatotok vele?



0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Üzemeltető: Blogger.

© noinails :3, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena