2014. július 5., szombat

204. bejegyzés: CR :)


Elhoztam ma nektek egy olyan lakknak a tesztjét, aminek a márkáját szerintem nem sokan szeretitek.. Én sem szeretem, de ez a lakk tőle most nagyon elvarázsolt. Komolyan! :) 
Mikor aznap voltam vásárolni megfogadtam, hogy csak akkor veszek lakkot, ha olyat találok, amibe egyből beleszerelmesedek. Na ez a lakk olyan volt.. Már üvegen keresztül is nagyon tetszett. :) Aztán amikor itthon kikentem vele a körmeimet még nagyobb volt a szerelem. A lakk felkenve hasonlít egy homoklakkra. Bár az üvegen semmi utalást nem találtam rá, hogy az lenne vagy ilyesmi, de szerintem simán ki lehet nevezni annak. A lakk amúgy csodálatosan lila színű ezüst csillámokkal. 18 ml-ert tartalmaz az üvege és az ecsetével is könnyű dolgozni. Amibe bele lehet kötni az a száradási idő természetesen, aki ismeri ezt a márkát az tudja miről beszélek. Nem a legjobb minőségűek a CR lakkok, de nagyon szép színeik vannak. :) A tartóssága sem a legjobb 2 napig hordtam, de a második napon már elkezdett a körömvégeknél kicsit lepattogni, de hát ez végül is az én hibám is, mert mindent a körmeimmel piszkálok.. De valahogy a színe engem kárpótol mindenért, és a hatása is csodálatos. Egyébként 350 Ft-ért vettem egy kínai boltban. :)


A képek napfényben készültek, itt is látszik milyen gyönyörűségesen csillog :)





Készítettem egy mozgó képet is, amin a csillogását elég jól meg lehet figyelni :))


Ti ismeritek ezt a márkát?
Mennyire vagytok vele megelégedve?

2 megjegyzés:

  1. ah,imádom a lila színt! *-* nagyon szép,a képek is jók lettek! :)
    igazi tetoválás van a csuklódon,ha megkérdezhetem? :)

    VálaszTörlés

Üzemeltető: Blogger.

© noinails :3, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena