2014. július 17., csütörtök

209. bejegyzés: Fürdőruha inspirálta kihívás 2.


Ezzel a kihívással is elkéstem, de az időpontját is elnéztem, mert úgy emlékeztem 17-én kell posztolni. :(
De nem baj, mert hozom. :)
Már a 2. fürdőruhánál járunk, ez egy tengerészstílusú ruci, ami egy tengerészmanit jelent! :))
Én a kisujjamat, a mutatóujjamat és a hüvelykujjamat sötétkékre festettem, fogalmam sincsen mi a márkája a lakknak vagy ilyesmi, mert nincs ráírva, még a névnapomra kaptam anyutól. A sötétkék alapra az Essence Gold fever lakkját használtam fedőlakknak.
A mutatóujjamon és a gyűrűsujjamon a körmömet pedig egy Lora lakkal fehérre festettem, és díszítőcsík segítségével csíkokat festettem rá az Avon Real red lakkjával. :)
A csíkok kicsit elmosódtak, de nekem soha nem mentek jól az ilyen ragasztós dolgok, celux-al sem. :(








0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Üzemeltető: Blogger.

© noinails :3, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena