2014. július 22., kedd

214. bejegyzés: Körmök másoknak 4.


Már régen volt olyan poszt, amiben olyan manik szerepelnek, amiket másoknak csináltam. :)
Már a gépemen összegyűlt három ilyen manikűröcske úgyhogy most bemutatom őket. :)

Virágos tesómnak:Fogalmam sincs mikor csinálhattam ezt a manit a tesómnak, de már nagyon rég lehetett, mert nem is emlékszem.. Azt tudom, hogy nagyon sokat bajlódtunk vele, mert ő állandóan mozgolódott közben.. Egy lila CR lakkot használtam alapnak. A virágot fehér és fekete lakkokból hoztam össze pontozó segítségével és fogpiszkálóval belehúztam a szirmokba, hogy élethűbbek legyenek. Aztán erre jött egy NYC csillámos fedőlakk, és kész iis. :)




Szerelmes, tesómnak:

Kb. 2 hete csináltam ezt a manit szintén tesómnak. Az volt a kívánsága, hogy írjam bele a körmébe a barátja nevét, mert látta, hogy nekem is volt olyan manim, így ő is akart. Nagyon sokat töprengtünk, hogy milyen színű legyen, hogy nézzen ki stb.. A végére neonrózsaszín mellett döntöttünk. Az összes körmét kifestettem fehérre, de a mutatóujján, a kisujján, és a hüvelykujján befestettem a körmeit egy neonrózsaszín Sissi lakkal is. A középsőujjára került a barátja nevének a vezetékneve a gyűrsujjára pedig a keresztneve, ezt egy vékony ecsettel írtam rá. A mutatóujjára pici strasszokból még egy görbe vonalat is kirakosgattam. :))


Ezüst francia barátnőmnek: 
Ezt a manit még suliidőben csináltam az egyik barátnőmnek. Neki szoktam festegetni a körmeit szünetekben, amikor ráérünk. Egyszer csináltam neki egy ezüst franciát, nem lett éppen a legjobb művem, de azért megmutatom nektek. Egy CR lakkot használtam a franciamanikűr elkészítéséhez és egy Miss sporty csillámos lakkot használtam fedőlakknak. :)

Vakuval:



Vaku nélkül:





Melyik tetszik nektek a legjobban?

Szoktatok másoknak körmöket festeni?

2 megjegyzés:

Üzemeltető: Blogger.

© noinails :3, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena