2014. július 23., szerda

216. bejegyzés: 4in1



Aki olvasta mostanában a blogom az bizonyára rájött, hogy most mindent közzéteszek, amit eddig nem tettem.. Nos ez így van, mert épp ezt csinálom. Ezek az utolsó manik, amik rajta vannak a gépemen és még nem szerepeltek a blogon. Ők azért maradtak ki, mert valamilyen kihívásra készítettem őket, de aztán csináltam egy újat, mert akkor épp nem tetszettek és ők nem kerültek sorra.. Amik abszolút nem tetszettek, bár befotóztam őket ki dobtam mindet a lomtárba.. :Dd Szóval most hatalmas takarítás van a "körmök" mappámban.
Ezeket a manikat nem akartam külön-külön posztban megosztani veletek ezért egy bejegyzésbe foglaltam őket. A bejegyzés végén írjátok meg hozzászólásba, hogy melyik tetszett nektek a legjobban. :)

Ez pont egy olyan mani amit csak úgy csináltam.. Nem sokszor van ilyen, mert általában mindig kihívásra készítek manikűröket, vagy inspirációs kép alapján csinálok. A körmeimre az Essence Colour & Go 158-as if i were a boy lakkját kentem fel a gyűrűsujjam kivételével, mert azt fehérre festettem és egy neon szívecskét festettem rá. Erre a körmömre fedőlakknak egy NYC csillámos lakkot használtam. 



Ezt a manit még anno a februári kihívás rózsazsín témájára készítettem, de aztán csináltam egy olyat, ami jobban tetszett és ez felejtésbe merült.. De változik az ember, mert igazából már ez tetszik jobban nem az, amit akkor csináltam.. Fura, nem? :O Na mindegy..
A manihoz szinte csak Blutterfly lakkokat használtam kivéve a gyűrűsujjamon. A világosrózsaszín a Blutterfly single 6-os lakkja, a sötét pedig ugyanebből a kollekcióból a 158-as számú. A hüvelykujjamra és a mutatóujjamra csak simán a 158-asból kentem. A kisujjamra és a középsőre pedig a 6-ost használtam. A középsőujjamra még szivaccsal ütögettem egy átmenetet a 158-asból is. :) A gyűrűsujjamon egy Miss sporty fehér lakkot használtam és a körmöm felére még festettem az Essence Colour & Go 105 Party princess lakkjából is. :)



Ez egy olyan mani, amit anno inspirációs kép alapján készítettem, de fogalmam sincs, hogy azt a képet honnan szedtem, de már meg sincs szerintem. :( Nagyon szerettem hordani addig a kb. 5-10 percig, amíg tartott.. ugyanis miután befotóztam ügyesen belenyúltam pont a középsőujjamba, de úgy, hogy az egész teljesen összemosódott.. És már nem volt kedvem újracsinálni..
A középsőujjam kivételével az összes körmömön a Blutterfly single 6-os lakkját használtam. A gyűrűsujjamnál még kicsi kis arany flittereket is tettem a körömágyakhoz díszítésnek. A középsőujjamon pedig a Blutterfly single 158-as lakkját használtam és erre jött egy Love felirat és egy kis szívecske alakú flitter. :)



És ez lesz az utolsó.. Megnyugtatok mindenkit.. Nincs több! :D
Ezt a manit anno a februári vagy márciusi körömkihívásra, de inkább a februárira készítettem. Annak is a csíkos témájára, de aztán ennél is csináltam egy nekem jobban tetszőt és ez is felejtésbe merült. Biztosan sokkal szebbet csinálhattam ennél, mert most meg ez tökre tetszik magamnak.. :)
Itt az összes körmömöm kivéve a gyűrűsujjamon az AVON - Strawberry lakkját használtam. Ezeket a körmeimet becsíkoztam egy ADEN díszítőlakkal, amit mai napig utálok.. Emlékszem, hogy ezzel a manival is eleget szenvedtem, mire azzal a lakkal rendesen be tudtam csíkozni. A gyűrűsujjamon pedig az Essence Colour & Go 105 Party princess lakját használtam 2 vagy 3 rétegben, de inkább 3. :)


Na, melyik mani tetszett nektek a legjobban?


2 megjegyzés:

  1. Nekem az első és az utolsó :D Az utolsón nagyon szépek lettek a vonalak :)

    http://misssziszi.blogspot.hu/

    VálaszTörlés

Üzemeltető: Blogger.

© noinails :3, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena