2014. július 29., kedd

221. bejegyzés: Júliusi haul











Elérkeztünk július végéhez is. Nagyon nem örülök neki, mert ez azt jelenti, hogy mindjárt vége a nyárnak és egyben a szünetnek is.. És megint mehetünk iskolába. :(((
De azt is jelenti, hogy hozom nektek a havi hault. Ebben a hónapban nem sok dolgot vettem, de talán nem is baj. :D
Ha bármelyik lakkról szeretnétek tesztet írjátok meg hozzászólásban! :)



Ezt a karkőtőt a barátoméktól kaptam, amikor a Nyíregyházi strandon voltunk. :) Régóta szerettem volna már ilyet amúgy, de mindig elfelejtődött. Sok helyen láttam már, biztosan ti is. A méretét is állítani lehet, természetesen az én "hatalmas" csuklómra a legkisebbre kellett húzni.. :D



Szükségem volt egy napszemüvegre is. A Balatoni nyaraláson vettem, mert napszemüveg nélkül mentem el. :O Egy ilyen fazonút már régóta szerettem volna. Ezen kívül még van kettő, de azokat úgy érzem nem állnak jól nekem. Ez sokkal jobb. :)



Szerettem volna már 3 pár összeillő fülbevalót is. 5 lyuk van összesen a két fülemen és ehhez bizony muszáj volt. Rengeteg fülbevalóm van, a körömlakkgyűjtési mániám előtt őket gyűjtöttem. Ezt a három párt ilyen szettben vettem 380 Ft-ért egy bizsus boltban.. Szilikonosak szóval nem rozsdásodnak. A képről egy fülbi azért hiányzik, mert befotózás előtt kiesett a kezemből és nem találom.. Elnyelődött.. Szóval már egyet most elhagyottnak számíthatok. :(



Ezt a pólót 790 Ft-ért vettem egy kínai boltban. Ahol múlt hónapban vettem egy pár ruhát abban a kínaiban még mindig leárazás van. :)



Ezt a szoknyát már előre kiszemeltem magamnak. Nagyon imádom. Sokat hordom is. Olyan "Noémis". 2800 Ft körül volt egy kínaiban. Igaz az anyaga nem a legjobb, mert nagyon gyűrődik, de ha felveszem már nem tűnik gyűröttnek. Ezt a kis kitűző masni is rajta volt, de le lehet róla venni. :) Tök jó, mert át t5udom rakni másik ruhára azt feldobni egy kicsit. :)

Na és akkor jöjjenek a lakkok!! A hónapban belőlük sem vettem olyan sokat. :)



Nagyon szeretem ezeket az új Lora lakkokat. Csak 200 Ft-ba kerülnek, de a minőségük tök jó. A fehérből be kellett szereznem még egyet, mert aggódom, ha elfogy az enyém a boltban már nem lesz belőle.. Így vettem egyet. Ez a rózsaszín nagyon megtetszett.. Igaz rengeteg rózsaszín lakkom van, de abból soha nem elég. A körömerősítőt pedig azért vettem, mert eddig nem használtam, de mivel nyár van szépen megnőttek már a körmeim és nem szeretnék megint rövid körmöket. :/



Őket a balatoni nyaralás során vettem. A rose nail lakk nagyon megtetszett, mert sok neonsárga lakkom volt már, de már mind beszáradt vagy összecsomósodott. Úgyhogy kellett egy új így nyárra. 350 Ft-ba került.
Mostanában nagyon rá vagyok kattanva a glitteres lakkokra, pedig eddig utáltam őket. :O A boltban, ahol voltam egy hatalmas QY állvány volt és nagyon nem tudtam választani, mert nem akartam mindet elhozni. Aztán mellettük döntöttem, mindkettőt nagyon imádom. 300 Ft-ba keültek. :)



Ez az NYC lakk 411 Ft-ra volt leárazva a Rossmann-ban. Nem nagyon vannak sárga lakkjaim, mert nem a kedvencem a sárga szín, de aztán amikor hazahoztam rádöbbentem, hogy van 3 is. :O De nem baj, ezt az akciót nem tudtam kihagyni. :)
Ezt a matt fedőlakkot is a Rossmann-ban vettem kb. 600 Ft lehetett, nem emlékszem pontosan. Régóta szerettem volna már egyet. :)

Meg van nektek valamelyik lakk?

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Üzemeltető: Blogger.

© noinails :3, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena