2014. augusztus 6., szerda

225. bejegyzés: 25 dal az életemből TAG


A héten nem nagyon fogtok manikat látni a blogon, mert a fényképezőm nincs itthon szóval nem tudom befotózni őket. :(  Ezért hoztam egy TAG-ot, amit a Testvérkódex blogon láttam és nagyon megtetszett, ez a 25 dal az életemből TAG. Én imádom a zenét.. teljesen mindegy, hogy milyen zene én imádom.. Nagyon "mindenféle" ízlésem van zene téren, bár van olyan is, amit ki nem állhatok.. pl. a kemény rock számokat. De még a mulatós zenét is szeretem, sőt a roma zenéket meg kifejezetten.. Kicsit furi. De hát ez vagyok én! :3

1: Melyik az a dal/zene ami a gyerekkorodra emlékeztet?


Mi tesóimmal hárman vagyunk testvérek és egy falun élünk. Kertes házunk van, nagy-nagy kerttel és sok játékunk is volt az udvaron. Legjobban hintázni szerettünk, a hinta három személyes volt, hogy mindhárman beleférjünk. Apukám barkácsolta, mert ő egy ezermester. És mindig olyat játszottunk a hintába a tesóimmal, hogy mindig mondott egyikőnk egy dalt és azt kellett elénekelnünk (a szomszédok biztos szerették). Nagyon sokszor esett a választás a Kicsi gesztenyére. :Dd

2. Melyik az a dal/zene ami az exedre emlékeztet?



Ezt a zenét ő küldte nekem anno, amikor még létezett az msn világa, igen az már nagyon régen volt. :)

3. Melyik az a dal/zene amiről a szüleid jutnak az eszedbe?


Anyukámnak ez a kedvenc zenéje. Fogalmam sincs mi volt abban az időben, milyen zenék, hiszen én még akkor tervben sem voltam. :Dd De mikor anyuéknak házassági évfordulójuk vagy ilyesmik vannak apu mindig bekapcsolja neki ezt a zenét. Nagyon aranyosak. :)

4. Mutass egy dal/zenét ami megnyugtat.


Nem tudom miért, de először ki nem állhattam ezt a zenét, de aztán megszeretettem. Nagyon megnyugtató. :)

5. Melyik az a dal, ami a fejedben ragad, akárhányszor hallod?


A bejegyzés elején említettem a roma zene iránti szeretetemet. Igen, ezt a zanét, ha meghallom mindig a fejemben marad a dallama. :Dd

6. Melyik az dal/zene ami egy jó barátodra emlékeztet?


Amikor a barátnőmnek a ballagását ünnepeltünk én elkezdtem énekelni ennek a zenének a refrénjét és valami szörnyű volt, ahogy elkezdtem visítani, hogy "töööörj ki a csendbőőőől!!!!!!!!!" Bár a kedvünk nagyon jó volt, de azóta is mindig emlékezünk rá, ahogy elkornyikáltam.. :'Dd

7. Mutass egy dalt ami az előző nyárra emlékeztet!


Hát igen.. És ismét.. Tavaly nyáron ez volt a kedvenc zeném. :'Dd

8. Egy dal ami az első szerelmedre emlékeztet


Semmi többet nem szeretnék róla írni csak, hogy ezt együtt hallgattuk.

9. Egy dal, ami reményt ad


"Ami nem öl meg, az megerősít!"

10. A kedvenc bandád egyik száma?


Gondolkoztam a kedvenc bandáimon, de ők jutottak eszembe először. Nem igazán vagyok semmilyen bandának a fanatikusa, de őket nagyon szeretem az tény. Minden zenéjük sokat mondó és nagyon jó a dallamuk is. :)

11. Egy zene a kedvenc filmedből?


Mivel kedvenc filmem az nincs. Ezért a kedvenc zenémet egy filmből másoltam be. Ez a zene a Proyect-X-ben volt benne. Nem tudom hányan ismeritek, de gondolom nem sokan. :)

12. Melyik az a dal amit legutóbb hallgattál:


Nem tudom miért de két napja teljesen rákattantam Gitano zenéire, tök jó a dallamuk és a ritmusuk. Nagyon tetszenek. :)

13. Egy dal, ami egy olyan barátra emlékeztet, akivel már nem vagytok jóban.


Anno volt egy "legjobb barátnőm", akivel ezt a zenét nagyon sokszor énekeltük. Mára már az egyik ember, akit a legjobban utálok.. Ez van, ha az ember kiismer másokat és csalódik. :)

14. Egy dal, ami a szerelmedre emlékeztet


Hát igen, ez egy dal telis-tele szerelemmel. Az én barátom egyáltalán nem romantikus fajta, szóval nem nagyon számíthatok tőle ilyen dolgokra. Mikor olyan gesztusa van, ami nagyon romantikus mindig elérzékenyülök és elkezdek sírni. Amikor ezt a zenét átküldte nekem akkor is elkezdtem, mert ez az egyetlen zene, amit tőle kaptam 2 és fél év alatt. :'Dd

15. Egy dal, amit szívesen énekelsz?


Nem tudom miért, de ez a dal mindig feltör belőlem. :'D Mármint úgy, hogy hirtelen csak elkezdem énekelni.. De mindig ezt.. furiii :o

16. Egy dal, ami megríkatott


Anno egy osztály ballagásán, amikor még általános sulis voltam ez a dal ment. Azóta is kerestem aztán a tesómtól megtudtam, hogy mi ez. Aztán átküldte nekem Bluetooth-on és akárhányszor bekapcsoltam fülesre könnyek szöktek a szemembe. Aztán nagy bajban voltam, mert az éven a barátomék a ballagásukon ezt énekelték és én soha nem sírok nyilvánosan(!), szóval nagyon el kellett a gondolataimat terelnem a számról.. De végül nem sikerült.. :(

17. Melyik az a dal, amitől táncolni támad kedved?


Ez a szám régen a kedvencem volt. Mai napig imádom, de hát ezt nem lehet nem szeretni. Anno amikor még általános suliban jártam társastáncra be is tanultunk erre egy koreográfiát. :D És mindig táncolni akarok tőle mai napig is. :D

18. Egy dal, amit szeretsz, de ritkán hallgatod



Igen végül is mit is keres egy 16 éves lány "25 dal az életemből" TAG-jében egy ilyen zene, ami hozzá képes ősrégi. Hát azt keresi, hogy amikor tavaly a moziban néztük az Izomagyakat akkor abban a filmben ez a zene volt és azóta kerestem. Kérdeztem mindenkit, hogy mi ez a zene, de senki nem tudta.. Aztán apu egy retro válogatást készített, hogy kiírja CD-re, amikor meghallottam, hogy ezt a zenét hallgatja.. Rögtön mondtam neki, hogy mondja meg mi ez! De csak ritkán jut eszembe hallgatni.. :)

19.-20. Az első és utolsó dal a zenelejátszód listájában (telefon, Ipod, mp3)?

Az első:




Mivel a telefonom a zenék betűrendben vannak így ez a szám az első. A memóriakártyámon 3éve folyamatosan gyűlnek a zenék. Ez a szám is már nagyon régi, de régen nagyon szerettem és nem volt szívem letörölni, szóval rajta maradt. Bár ennek a soha nem letörlős dolognak az a hátránya, hogy sajnos a memóriakártyám el is romlott, így be kell szereznem egy másikat. :(

Az utolsó:



És most megmutatkozik a mulatós zene iránti szeretetem is. Ez alapból egy Horváth Tomi szám volt, de aztán ez a tehetséges fiatalember nagyszerűen feldolgozta. Aki szeret ilyen zenékre "mulatni" annak nagyon ajánlom!!! :Dd

21. Melyik most a kedvenc dalod?


Még mindig nem értem, hogy hogy lehet az, hogy én még soha nem hallottam ezt a számot. Tegnap hallottam először, vagyis tudatosan.. lehet, hogy hallottam már csak nem figyeltem rá. De mióta hallottam az egyik mostani kedvenc zeném lett.. De holnapra már úgyis más lesz :'Dd

22. Egy dal, amit valaki énekelt neked. 



Amikor Patrikkal még kb. 2 hete voltunk együtt mindig telefonáltunk. És telefonban az éneklésről beszéltünk és szerette volna ha éneklek neki, de én nem énekeltem. Aztán megkértem rá, hogy énekeljen nekem, aztán elkezdte kornyikálni, hogy "Nekem a Balatooooon".. :'Dddd

23. Egy dal amit ki nem állhatsz.


A bejegyzés elején említettem, hogy majdnem minden zenét szeretek, de vannak kivételek. A kivételek mondjuk ezek az értelmetlen, káromkodós hülyeségek... Nem tudom el hinni, hogy komolyan van olyan, aki ezeket szereti...

24. Egy dal, amire egy barátoddal táncoltatok.


Komolyan nem tudom, hogy az ilyen zenék másfelé mennyire "menők", de mifelénk nagyon, főleg a családomban és a baráti körömben. Amikor voltunk az évi banketten a régi osztálytársaimmal az általános sulinkban, lekértük ezt a zenét, mert nagyon szeretjük és nagyon érdekesen tudunk rá táncolni és táncoltunk is és Huuuuuuuuu! de jó volt :Dd

25. Egy dal, amit egész nap tudnál hallgatni és nem unnád meg.


Szerintem ilyen senkinek nincs, mert előbb-utóbb megőrülne szerintem. De ha választani kéne, hogy mibe őrüljek bele akkor ezt a zenét választanám. :'Dd

Ha valakinek tetszett a TAG akkor nagyon tudom ajánlani! :) 

Hogy tetszett nektek a "válogatásom"?
Volt olyan szám, amit szerettek a listáról?

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Üzemeltető: Blogger.

© noinails :3, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena