2014. szeptember 2., kedd

237. bejegyzés: Őszi TAG :)



Kedvenc dolog az őszben?

Hát nem is tudom. Igazából annyira oda vagyok az évszakváltozásokért. Ha nem lennének évszakok az élet hihetetlenül unalmas lenne. És mivel az ősz is változást jelent így ezt is nagyon szeretem benne. Imádom a lehulló faleveleket, hogy a meleg időből hideg lesz, ahogy a környezet teljesen átváltozik körülöttünk szépen lassan, minden évben.
De nagyon szeretem még az őszi öltözékeket a sálakat és a bokacsizmákat. :)

Kedvenc őszi illatod?

Huuuu, hát konkrétan kedvenc nincsen, de ilyenkor nem annyira szeretem a gyümölcsös illatokat, azok nekem nyárra valóak. Inkább a lágyabb illatokat szeretem ilyenkor, például vanília, fahéj. :)

Milyen ízesítésű a kedvenc teád?

Nagyon szeretem a teákat. Minden nap szoktam inni. A málnás, csipkebogyós, az epres ás az almás-fahéjas a kedvenceim, de valamit tuti kihagytam. :D

Kedvenc rúzs?

Huuu, hát nem igazán szoktam rúzst használni. Ősszel inkább amúgy is ajakápolókat használok, mert elég érzékeny az ilyen időre. De ha már rúzsválasztásra kerül a sor akkor valami meleg színt választanék például valami barnás árnyalatot. :)

Kedvenc hidratáló termék?

Nem igazán szoktam hidratálni. Csak a kezeimet szoktam kenegetni, mert azok ki szoktak száradni ilyen időben sajnos. Arra pedig AVON-os kézkrémet szoktam használni. :)

Milyen színeket használsz a szemeiden?

Hát igen. Nem igazán szoktam sminkelni, maximum egy tusvonal, ami belefér. Az is barnával, vagy arany színnel. :)

Kedvenc zene, amit ősszel hallgatsz?

Huuuu, hát ez egy nagyon furiii kérdés, ugyanis szerintem ez nem évszakfüggő. De tény, hogy ilyenkor jobban szeretem az ilyen lágyabb dallamokat és lassabb zenéket. :)

Kedvenc film és sorozat, amit ilyenkor nézel?

Nincs konkrétan sorozat, amit nézek. Az éjjel-nappal Budapestet szoktam, de nyáron kihagytam a részeket, így most újra nézni fogom, mert már van rá időm. :)

Kedvenc könyv, amit ősszel szeretsz olvasni?

Egy könyvet csak egyszer olvasok el.

Kedvenc őszi viselet?

Bokacsizma, vékony pulcsi, sál. :)

Kedvenc őszi étel?

Huuuu, nahát ez jó kérdés, mert fogalmam sincs. :O De talán az almakompót annak számítható be szerintem, ha azt ételnek lehet nevezni. :D

Kedvenc helyed ilyenkor?

Parkok és erdők,  amik telis-tele vannak lehullott falevelekkel. :)

Szereted a sütőtököt?

Hát azt nem mondanám, de az illatát azt imádom. :)

Ha meghívnának egy Halloween-buliba minek öltöznél?

Hát ez furi, de fekete macskának. Az amúgy is Halloween-i jelkép és amúgy is imádom a cicákat. :D

Mivel töltődsz fel ilyenkor?

Séták az őszi napsütésben, illatgyertyák, forró fürdők, meleg italok. :)

Kedvenc őszi kiegészítőd?
Sál. :)

Nagy meleg pulcsi vagy vékony kabát?

Na ebben nem tudok dönteni.. Mikor mi.. Van olyan szett, amihez jobban illik egy vékony kabát, de van olyan is, amihez egy nagy meleg pulcsi, de persze az utóbbi kényelmesebb. :)

Sima sál vagy "végtelen" sál?

Végtelen sál. Imádom!

Előfordul, hogy hordasz napszemüveget?

Nyáron is csak akkor szoktam, ha már nagyon nem látok a naptól, de ősszel eszembe sem jutna. :)

Mi az a három dolog, ami egyből beugrik, ha az őszre gondolsz?

Lehulló falevelek és a színeik, őszi gyümölcsök és a füstszag. :)

Kedvenc őszi gyümölcs?

Alma és szőlő. :)

Kedvenc őszi édesség/sütemény?

Almás pite, az alma úgyis aktuális ilyenkor. De egyébként nem vagyok sütis, de ezt szeretem.

Kedvenc őszi hónapod?

Október. Ilyenkor már tényleg ősz van, de még nem is az a késő ősz, ami már szinte tél. :)

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Üzemeltető: Blogger.

© noinails :3, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena