2014. október 1., szerda

266. bejegyzés: Szeptemberi haul


Elérkeztünk a szeptemberi haul-hoz is. A hónapban inkább kaptam dolgokat, mint vettem de mutatom is őket. :) A Gift swap játékban kapott dolgaimat is megmutatom most részletesebben. :)



Kezdeném ezzel az Astor rúzzsal. Őt Anditól kaptam a Gift Swap játékban. Nem igazán használok rúzsokat, de ez nagyon tetszik és már többször is használtam. :)



Aztán ebben a hónapban egyetlen ruhadarabot vettem és ez ő volt. Egy egyszerű kis felső, hátul cipzáros. 790 Ft volt az egyik kínaiban. :)



Ezeket a körömmatricákat szintén a Gift Swap-on kaptam. Az essence matricából már használtam kettőt, de azért befotóztam még ebbe a bejegyzésbe is. :)



Ezek a kis kövek is a Gift Swap-ról valóak. Egy egész tárcsányi. Mindegyikféle kövecskéből raktam ki egyet középre, hogy látható legyen miket is tartalmaz. :)



Aztán még őket is a Gift Swap-on kaptam. Rózsaszín csíkocskák, ezüst kaviárgyöngyök, és rózsaszín kövek. :)



És ezeket a lakkokat is Anditól kaptam. :)
Moyra holograpic 255
Moyra sea salt 884 Calypso
ASTOR 243 dark water blue



Őket a szokásos 100-as boltban vettem 200 Ft-ért. Meglepett, mert már megint egy másféle, számomra ismeretlen üvegcsékben voltak. :o



Ezt a Sissi lakkot muszáj volt megvennem, mert már régóta szerettem volna egy ezüst glitteres lakkot. Őt is a Lora lakkokkal együtt vettem a 100-as boltban 250 Ft-ért.
Az Essence lakk a JOY magazinhoz volt ajándékba. Különleges effektes lakk. :)
Sissi fexible 60
Essence colour & change 04 unexpected galaxy



Aztán ő az egyik szépségem. A barátomtól kaptam ezt a gyűrűt. :) Nagyon szeretem!! :)



Aztán ő a másik szépségem. Anyuval beadtuk a hibás és megunt arany ékszereinket és becseréltük nekem egy gyűrűre neki pedig egy nyakláncra. Imádom. :)


Ha bármiről szeretnétek tesztet írjátok nyugodtan hozzászólásba! :)



0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Üzemeltető: Blogger.

© noinails :3, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena