2014. október 21., kedd

283. bejegyzés: Weekly Nail Art Challenge October - Week 1: Mix & Match


Részt veszek egy körömkihívásban Instagram-on, amelyben minden héten egy adott témához kell manikűrt alkotni.
Láttam már többször, hogy Instagram-on is vannak ilyen körömkihívások. Kaptam az alkalmon és én is belefogtam egy számomra elég szimpatikusba. És persze az is nézőpont volt, hogy mennyire lesz időm az elkészítésükhöz. Ugyanis ezzel együtt jelenleg 6 kihívásban veszek részt. De mindet nagyon imádom és élvezem ezt csinálni. Szóval ebbe is belekezdtem, hiszen a témái is nagyon tetszettek. :)
Úgy döntöttem a manikat megosztom veletek itt a blogon is. Igaz kicsit eléggé lemaradtam vele ezért ma két manikűrt posztolok egyszerre ebből a kihívásból. Nem szerettem volna őket egy bejegyzésbe belesűríteni, szóval a következő bejegyzés a 2. heti témához készített "munkám" lesz. :)
Nos, az első hét témája a mix & match volt. Igaz az enyém nem sikerült ilyen "mindent mindennel" dolognak, de már nem alkottam újat. :)
A hüvelykujjamon, a mutatóujjamon és a kisujjamon a körmöt feketére festettem és az Essence Be my lucky star ezüst homoklakkjával tettem rájuk egy kis glittert. Ugyanezzel a lakkal festettem ki a gyűrűsujjamat is. A középsőujjamat pedig fehérre festettem és egy gyémántot alkottam rá. amit sikerült fejjel lefelé összeművészkednem.. A 2. kép ezért van fordítva.. :D




0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Üzemeltető: Blogger.

© noinails :3, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena