2014. október 31., péntek

298. bejegyzés: HALLOWEEN - sminkpróbálkozás




Nos, én is szerettem volna valami kifejezetten Halloween-es posztot hozni. :D
A barátnőimmel már túl vagyunk a mi kis "Halloween-i bulinkon". Jó volt meg minden, de természetesen nem olyan hatalmas felhajtás volt, csak összejöttünk kicsit és buliztunk. :)
Én egy Halloween-i sminkpróbálkozással jövök most nektek. Igaz ez nagyon gyérül sikerült, mert soha nem tudtam jól sminkelni és ez még mindig nem az én asztalom, de próbálkozni azért még lehet. Aztán össze-vissza szerkesztgettem a képeket amiket csináltam, de jól elvoltam vele, talán még egy kicsit ijesztőek is lettek. :D

Amúgy ez volt az eredeti próbálkozásom. Én félig zombinak hívtam. Ami azt jelenti, hogy csak a fél arcomat "zombisítottam". :D



Aztán megmutatom nektek a szerkesztett változatokat is.. Rendesen elszórakoztam velük. :D
Volt amelyiken a hajam színét is megváltoztattam feketére, mert a végén észrevettem, hogy a hajam színe nem illik a képbe.. :D Egyénként a szerkesztés is elég amatőr munka, de a lényeg, hogy én elszórakoztam vele és veletek is szeretném megosztani a "műveimet". :D






6 megjegyzés:

  1. hát ez nagyon nagy! :D szerintem nem lett rossz,nincs ezzel semmi baj, simán vállalható halloweeni buliba pl ! :) jól áll a fekete haj,de az eredeti hajszíned is nagyon szép,még csak most vettem észre :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Orulok, hogy tetszik neked! :D
      Hihi, a kep megkivanta ezt a fekete hajat. :D Koszonom! :)

      Törlés

Üzemeltető: Blogger.

© noinails :3, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena