2014. november 8., szombat

306. bejegyzés: Kedvenc körömlakkos kihívás - Green


A mai szín a kihívásban a zöld. :)
A zöld árnyalataiból leginkább a menta színt kedvelem. Van egy nagyon világos zöld menta lakkom az AVON-tól mégpedig a sprightly mint. Nagyon szeretem ezt a lakkot, őt használtam fel a mai manimhoz. :)
A feladatot nagyon egyszerűen oldottam meg. A menta lakkot felkentem a kisujjamra, a középső ujjamra és a mutatóujjamra. A kisujjamra két darab kő is került. A gyűrűsujjamon és a hüvelykujjamon pedig az Essence ezüst homoklakkját alkalmaztam. :)








Hogy tetszik nektek a mani?
Ti szeretitek a zöld színt? :)



10 megjegyzés:

  1. Kis egyszerű, nekem tetszik. :)

    VálaszTörlés
  2. Ez a két szín együtt szerintem mára örök klasszikusnak mondható, én tuti sose mondanék rá nemet. :) A menta nagyon a szívemhez nőtt. Aranyos-bájos mani! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A menta az egy csodalatos szin, nem lehet nem szeretni. :)) Orulok, hogx tetszik a mani! :)

      Törlés
  3. Én inkább az utolsó képen láttam meg benne a mentát, addig fehérnek néztem. Viszont így is-úgy is nagyon szép :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, eleg vilagos szinu ez a lakk. Peldaul anyukam is mindig fehernek nezi. :D
      Orulok, hogy tetszik. :)

      Törlés

Üzemeltető: Blogger.

© noinails :3, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena