2014. november 9., vasárnap

309. bejegyzés: Életképek #9 | Instagram


Újabb életképes Instagram-os poszttal jelentkezem most nektek. :)

Szokásosan a selfie-kel kezdeném. :D

Az első képen épp betegeskedtem. Egy hétig itthon voltam, a megfázás miatt. :(
A második képen megtekinthetitek rajtam az iskolánk egyenruháját. Persze, csak ünnepekkor kell felvennünk hál' Istennek, mert én igazán utálom. :(
A harmadik képen épp "félzombinak" festettem magamat Halloowen-re. :)
A negyedik képhez pedig nincs mit hozzáfűznöm. :)

Az első képen épp egy sötétvörös rúzzsal próbálkoztam, hát nem tudom eldönteni, hogy hogy is állt. :D
A második képen kivételesen felfogott hajjal láthattok, mert néha ilyen is előfordul. :D
A harmadik képen kipróbáltam egy új dolgot, vagyis, hogy hajmosás után éjszakára kis tincseket becsavarok és reggel kibontom. Mintha befonnám, de szerintem így jobb, mintha befontam volna, mert jobban kijönnek rajta a hullámok. :)
A 4. képen pedig a tökfejhaverommal lőttünk egy selfie-t. :D

Most a manik következnek, ők sem maradhatnak ki. :)

A többség közülük már a blogon is birtokol bejegyzést, de van amelyik még nem. Persze, ami késik az nem múlik. :)

És jönnek a szokásos kajás képek is :)

Az első képen egy igazából nem óriás gyrosként árusított óriás gyros látható. A nyíregyházi vonatállomáson lehet egyébként ilyet kapni. És nagyon fini is. :)
A második képen a szokásos mindennapi reggelim látható. Ritka, ha nem gabonapelyhet reggelizem.
A harmadik képen látható ételt én "főztem", ugyanis ez az egyetlen étel, amit főzni/sütni kell és én meg tudok csinálni. :(
A negyedik képen láthatót is én csináltam, ugyanis tojást ilyen formában is tudok sütni! :D


Most pedig szeretném bejelenteni, hogy megszerettem a kínai tésztát is.. Már nem csak rizst eszek mindig szezámmagos édes csirkével, mert már szeretem a tésztát is! :D
A második képen pedig a nagyon fincsi házi gyrosunk látható. Igaz én elég furcsán eszem, mert a mártást, a paprikát és a hagymát sem szeretem. :(

Minden karácsony előtt megnézem a Barbie, tökéletes karácsony mesét is.. Nagyon szeretem ezt a mesét, de max. október végéig bírom ki, hogy ne nézzem meg. :3
A második képen a Real Madrid-Barcelona meccs látható.. Mivel a barátom épp eléggé el volt vele foglalva, én pedig épp eluntam az életemet fényképezgettem. :Dd
És itt van újra tökfajpajtim is világító fejjel.
Már évek óta szerettem volna lefényképezni a temetőt Mindenszentekkor, és most meg is tettem. Egyszerűen gyönyörűen néz ki. :)


És egy cuki kis képösszeállítás a mi kis pillanatainkból az én kis majmocskámmal. :)))


Most még vicceskedtem is egy kicsit. :D:Dd HAHAHAHA. 



0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Üzemeltető: Blogger.

© noinails :3, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena