2014. november 23., vasárnap

321. bejegyzés: Nail art techniques challenge - Water spotted



Újabb fordulója következik a körömfestési technikás kihívásunknak.
A mai technika az úgynevezett water spotted volt. Ennek az elkészítését IDE kattintva megnézhetitek. Igaz én nem ezt a manit csináltam meg, de ha ezt a videót megnézitek akkor tudhatjátok milyen technikáról is van itt szó.
Nekem már a water marble manik elkészítése sem ment anno, amikor próbálkoztam vele, bár szerintem ez a water spotted technika sokkal könnyebb.
Hiába ilyen könnyű, nekem akkor sem sikerült valami jól. Többször is próbálkoztam, de az első maninál maradtam. Ezzel is szerintem az a legnagyobb baj, hogy túl világos lakkot használtam a vízbe cseppentős résznél, pedig többször is cseppentettem, hogy jól kiemelődjön majd a színe. :(
Alaplakknak egy Moyra holografikus manit választottam ismét, mint az előző fordulóban, a vízbe cseppentett lakk pedig egy Lora sötétrózsaszín árnyalat. A legvállalhatóbb szerintem a mutatóujjam lett. A gyűrűsujjamra és a középső ujjamra pedig díszítésképpen egy kis ezüst virágocskát is tettem. :)





2 megjegyzés:

Üzemeltető: Blogger.

© noinails :3, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena