2014. november 30., vasárnap

328. bejegyzés: Novemberi haul


Újra elkövetkezett a hónapnak a vége, ami azt is jelenti, hogy újabb haul bejegyzéssel jövök. :)
A hónap elég bőséges volt számomra, de nem is magyarázok tovább kezdem is. :)

Ruhák:

A következő ruhákat mind kínaiban vásároltam. :)

Nagyon tetszett ez a felső. Igaz kicsit nyárias/tavaszias lenge ruha, de természetesen akkor is lehet majd hordani. :D Az egész hátulja ilyen "függönyszerű" virágos anyag, a kis díszzseb is ebből van és sok-sok gyönggyel van díszítve. :)
 2300 Ft-ba került. :)

Ez a felső is 2300 Ft-ba került. Nagyon tetszik a nyakán a díszítés. :)

Ez a felső 2950 Ft-ba került. Az egész telis-tele van kövekkel, kivéve a hátulja. Nagyon imáááádom. :) Külön jó, hogy a kövek nem esnek le róla. :)

Ez egy egyszerű kötött felső. Nagyon tetszik a nyakán a díszítés és nagyon jó meleg is. :) 2990 Ft volt. :)

Ez a hosszított felső elég különleges. A vállán nagyon tetszik a díszítés és öv is járt hozzá. 3150 Ft volt. :)


Ez a hosszított felső/ruha nagyon-nagyon megtetszett. Egyszerűen gyönyörű. Ilyen kötöttféle anyagból van. És a felső része elől hátul csipkés és az első része köves is. Imádom. :) 3400 Ft-ba került. :)


A következő két nacit mindkettőt 1990 Ft-ért vettem. Mindkettő egyszerű fekete nadrág és nagyon kényelmesek. A felső része mindkettőnek egy kicsit díszített. Az egyiknek a 2 zsebe. A másik pedig csipkés és köves. :)




Ezt a két felsőt a barátomtól kaptam. Volt Budapesten és őket hozta nekem ajándékba. :)
A felső egy egyszerű rózsaszín felső. Az alsó pedig egy nagyon meleg hatalmas pulcsi. :))

Vettem egy új mikulássapit is. A tesco-ban most csak 250-300 Ft :)

Lakkok:

Kellett már egy új fehér lakk és egy fedőlakk is. Még mindig megmaradok e téren a Lora lakkoknál. Olcsók is és jók is szerintem :)

A Tesco-ban a hónapban Miss sporty körömlakkokra 2-t fizet 3-at kap akció volt. Így 333 Ft-ra jött ki egy darab. :) Próbáltam minél karácsonyosabb színűeket összeválogatni. :)
Balról jobbra:
Oh my gem 002
Crush on you 061
Lasting Colour 151

És még több télies/karácsonyos lakkot szereztem a hónapban. :)
A lovely lakkal megtörtént életem első körömlakk összetörése. Egyébként már ezen a képen is össze van törve. Épp 5 perccel a kép készítése előtt történt az incidens, ugyanis leestettem a betonra és letört az üveg szája. De a lakk nagy részét meg tudtam menteni, átöntöttem egy másik üvegcsébe. :(
Balról jobbra:
Lovely top jewels nr. 4
Essence Colour & Go - give me nude, baby!
Miss sporty guick dry 312

És a hónapban beszereztem egy tusfilcet is. Mégpedig az Essence márkától. Azt gondoltam, hogy majd ezzel hátha fog menni a tusvonal meghúzása, de így sem igazán jobb.. Na majd, ha talán többet gyakorlom már fog menni. :D


2 megjegyzés:

  1. Az a Lovely topper nekem is tetszik, remélem még lesz belőle. :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szep lakk az biztos. Olyan, mintha esne benne a hoo. :)

      Törlés

Üzemeltető: Blogger.

© noinails :3, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena