2014. december 31., szerda

368. bejegyzés: Életképek #12 | Instagram


Megérkeztem az év utolsó életképes bejegyzésével is. Összesen 12 gyűlt össze belőlük ezen az éven. :)
3 napot késtem vele, elnézést is kérek érte, de rengeteg dolgom van mostanában. :(
Na, de nem mentegetőzök, kezdeném is. :)
Szokásosak a szelfikkel kezdeném. Gondolom ebből a részből sok mindenkinek elege van, de nem hagyhattam ki. :D
A bécsi útról is volt pár kép Instagramon, bár ezeket a blogon már láthattátok. :) Volt forró kávé is a hideg ellen. Anyu carbonare spagettit is csinált. És szalonnát is sütöttünk karácsony előtti napon, amikor még nem volt ilyen hideg. :D
Ezt a cuki kis Hello Kitty-t még Bécsben kaptam a barátomtól. Együtt nézzük mostanában a TV-t. :D:d
Közben a karácsony is megvolt. Az első képen az én kis karácsonyfám látható, ami az én szobámban van és én díszítem. A 2. kép egy kis részlet a nagy fánkról. A 3. képen pedig a nagy fánk látható, ami a nővérem szobájában kap helyet és ezt együtt díszítjük a tesóimmal. A 4. képen pedig a karácsonyi tortánk látható, amit a karácsonyi vacsira sütöttünk. :)
És íme egy egész montázs az én kicsikéimnek.
Az első képen az Andi játékát nyert nyereményem látható, aminek nagyon-nagyon örültem.
A 2. képen a 24-én kapott lakkjaim vannak, amiket tesóimtól és szüleimtől kaptam.
A 3. képen lévő lakkokat pedig a barátomék családjától kaptam karira.
És persze be kellett rendezgetnem az új szerelmeimet a többiek közé és létszám újraszámolás is volt. A mostani létszám 175 lakk. :)
Patrikkal 19-én voltunk együtt 34 hónapja. Ezt az 1. képen látható módon számoltam meg. :D Csináltunk szelfiket is. Az egyikbe Fifike is nagyon cukin belebújt. :D
Én 26-án voltunk moziban is A Hobbit új részét néztük, ami nekem egy szenvedés volt, ugyanis nem szeretem az ilyen filmeket, de mivel karácsony volt elmentem vele. Bár annyira nem volt rossz, mint amilyenre számítottam. :)
Ezt a cuki kis névre szóló hógömböt barátoméktól kaptam. :)
A két ünnep között anyu szülinapját és apu névnapját is megünnepeltük. Mivel apukámnak 27-én van a névnapja, anyukámnak pedig 29-én a születésnapja, így mi a két ünnep között sem állunk meg.. :D

A manikat ismét a legvégére hagytam, amivel most is betekinthetünk a blog jövőbeli bejegyzéseibe. :)



Nektek hogy teltek az ünnepek? :)



2 megjegyzés:

  1. Az a hógömb annyira aranyos :) És ahogy elnézem jó sok lakkod van, nekem még csak 2 cipősdoboznyi gyűlt össze (de a férjem már ettől is ki van borulva :P).

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, nagyon cuki. 175 darab pillanatnyilag. Nyar vegen meg nekem is csak annyi volt aztan most csak nezem, hogy megszaporodtak.. :D Mivel en meg a szuleimmel elek igy az enyemektol ok borulnak ki, persze amikor a baratom nalunk van mar beszol, hogy "te mar megint a kormodet fested???!" 😹😹😹

      Törlés

Üzemeltető: Blogger.

© noinails :3, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena