2015. január 4., vasárnap

374. bejegyzés: Decemberi haul


A decemberi hónap összes zsákmányát most nem fotóztam be, csak a lakkokat. A többi dologra már nem is emlékszem mindenre pontosan, hogy miket is kaptam/vettem, de a lakkok vezetve vannak a füzetemben így ezeket szerencsére tudom. :)
Decemberben elég sok lakkot kaptam, vettem és még nyertem is. Összesen 23-at. Mindegyik szépségről hoztam egy közeli vakus képet is, ami kiemeli a szépségüket. :)
Ha végignéztétek írjatok hozzászólást nyugodtan, ha bármelyikről szeretnétek tesztet! :)


Ezeket a kis szépségeket Ukrajnában vettem még a hónap elején. :)

Miriam wear maxx 49 / Malva shine tech 17 / Golden rose rich color 06



Őket pedig volt szerencsém megnyerni Andi nyereményjátékán. :)

Catrice effect coat 45 Kitch Me If you can / Cractice crushed crystals 05 Stardust



Ők is még a nyereményemhez tartoztak. :)

Lovely Top jewels Nr 4. / Lovely baltic sand Nr 6. / Lovely snow dust Nr 2.




Ezt a két kis csillámcsodát a szüleimtől kaptam karira. :)

Jollie France 36 / Jollie France 25





Őket a nővéremtől kaptam karácsonyra. :)

DaLida 05 / DaLida 06




A malva lakkot még szintén nővéremtől kaptam. A két Lovely-t pedig barátomtól. :)

Lovely classic Nr. 112 / Lovely BlinkBlink Nr. 1 / Malva cosmetics shine tech 16




Még őket is a barátomtól kaptam. :)

Lovely BlinkBlink Nr. 2 / Lovely BlinkBlink Nr 3. / Lovely BlinkBlink Nr. 10




És még őket is. :)

Essence colour & go 109 off to miami! / MIss sporty 468




A Lora és a Sissi lakkot húgomtól kaptam karira. A rular pedig még a mikuláscsomagomban volt. :)

Lora CC-066 / rular 100 / Sissi 32




2 megjegyzés:

  1. Az a barackos essence és a zöld miss sporty annyira jól mutatnak együtt. :D Tiszta tavasz! :3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, szerintem is! A manivadaszos tavaszias manit is veluk csinaltam! :3

      Törlés

Üzemeltető: Blogger.

© noinails :3, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena