2015. január 20., kedd

387. bejegyzés: Januári körömkihívás - Meleg pulcsik, kötött sál


A januári körömkihívás mai témája a meleg pulcsik és a kötött sálak.
Én nem akartam ilyen téli pulcsimintás körmöt festeni, mert az éven már csináltam egy párat, meg amúgy is, már a hideg ráz a téltől mindkét értelemben.. Csak karácsonyig szeretem aztán várom a tavaszt és a jó időt.
Szóval ebből kifolyólag kerestem a neten egy olyan pulcsit, amit megalkothatok a körmeimen. Aztán rábukkantam erre a galaxy mintás darabra, ami egyből megihletett és meg is festettem a hozzá illő manit. :)






Nektek, hogy tetszik? :)



4 megjegyzés:

  1. nekem nagyon tetszik!! : )) igazán jó lett a galaxis minta, sejtelmes de jól kidolgozott és ez a topper nagyon feldobja!
    ma közzétettem én is ezt a fordulót, megcsúsztam vele : D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon orulok, hogy tetszik! Koszonom, bar hasznalhattam volna vilagosabb szineket is. :(

      Törlés

Üzemeltető: Blogger.

© noinails :3, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena