2015. április 27., hétfő

451. bejegyzés: Nail Stamping Challenge - Spring


Egy új kihívás indult ma el, mondjuk nem is elindult, hanem tovább folytatódott. Ez a Nail Stamping Challenge 2. része. Az elsőt sajnos kihagytam, mert akkor még nem sajátítottam el a nyomdázás tudományát. Bár nem nevezném azt tudománynak, amit én művelek. Ugyanis kemény 4 nyomdalemezzel indultam neki ennek a kihívásnak, de semmiképpen nem akartam kihagyni. De így még izgibb is, mert többet kell agyalnom, hogy mit is kezdjek egy-egy témával. A kihívást Lora szervezte. :)
Az első téma nem is lehetett volna más, mint a tavasz, ami éppen kint tombol. Finom orgonaillat érzik az elmúlt napokban már az utcákon. Ennek nagyon örülök, mert ez a legkedvencebb illatom és virágom. :) A manikűrömben mindenképpen rózsaszínt akartam használni (mint minden másban :'D). Az egyik kedvenc nyomdamintám ez a kis pillangó, amit a gyűrűsujjamra alkottam. Stamping decals technikával készítettem el. A többi körmöcskémre is nyomdáztam fehérrel, de mivel ezt lekentem egy rózsaszín glitteres lakkal, így olyan színűnek hat. :)





12 megjegyzés:

  1. Nagyon cuki lett! :) És milyen jól mutat a manikűröd a háttérben lévő virágokkal:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Koszonom! Jaj, mostanaban mindent viraggal fotozok, mert tele van a viragoskert. Imadom!!! :)

      Törlés
  2. Válaszok
    1. Koszonom! :) Jaj, ennek annyira orulok, boldog vagyok, ha valakinek tetszik amit csinalok! Ilyenkor ugy erzem, hogy van miert csinalnom. :3

      Törlés
  3. I love your mani <3 the butterfly is just lovely <3

    VálaszTörlés
  4. Really nice, I love this butterfly!

    VálaszTörlés
  5. Nagyon tavaszias, jól néz ki :)

    VálaszTörlés

Üzemeltető: Blogger.

© noinails :3, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena