2015. május 9., szombat

458. bejegyzés: Black elegance


Amikor kicsit több szabadidőm van szoktam olyat csinálni, hogy manikűráradatot indítok a blogon. Vagyis sok bejegyzés születik ilyenkor, mert amik elraktározódtak a mappámban és még nem volt őket alkalmam megosztani ilyenkor szoktam. :)
Ezt a manit még március elején csináltam egy alkalomra. Az alkalom miatt feketének kellett lennie. Sokat gondolkoztam, hogy mit csináljak, de aztán ez jutott eszembe. A mutatóujjam és a hüvelykujjam ezüst alapot kapott és fekete mintát. A mintát sajnos fogpiszkálóval csináltam, de lehet ecsettel kellett volna és úgy finomabbak lettek volna a vonalak. :)




2 megjegyzés:

  1. Csini lett. :) Szeretem a feketét. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Koszonom! En a szineset vagy a feheret jobban kedvelem, de ez ilyen alkalom volt. :)

      Törlés

Üzemeltető: Blogger.

© noinails :3, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena