2015. május 14., csütörtök

465. bejegyzés: 52 WNAC - Vintage


Az 52 hetes kihívás még múltheti témája a vintage volt. Nagyon közel áll a szívemhez ez a stílus. Körömfestés terén is az egyik kedvencem. Viszont valahogy sikerült megfeledkeznem a posztolásról.. Nem is értem ezt.. Pedig már nagyon vártam, hogy a blogon is közzétegyem ezt a manikűrömet, mert imádtam. :) 
Ballagásra elkészítettem már ennek a másolatát nagybátyám barátnőjének, amit már megosztottam amúgy a blogon ITT. A két manikűr között a különbség csak annyi, hogy az enyémen kaviárgyöngyök voltak, mert engem nem zavarnak, meg nálam egy manikűr amúgy is maximum két napig bírja, de őt biztosan zavarták volna a kis kiálló bigyók, így neki arany glitterekkel helyettesítettem. Szerintem kaviárgyöngyökkel régiesebb és romantikusabb hatása van. :)







Nektek, hogy tetszik a manikűr? :)



0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Üzemeltető: Blogger.

© noinails :3, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena