2015. augusztus 31., hétfő

536. bejegyzés: 52 WNAC - Wedding


Az 52 hetes kihívás heti témája az esküvő volt.
Úgy érzem, hogy ebben az időszakban pont aktuális, mert ilyenkor tényleg szokott lenni jó pár. 
Aki olvas az tudhatja rólam, hogy imádom a fehér színt, főleg a körmeimen. Most is egy fehér manit készítettem. Mi mást is lehetett volna?! :D
 A menyasszony körmét festettem meg. Olyat, amilyenben én magam is férjhez mennék. Igaz, szebb kivitelezésben gondoltam, de ha ez a mani még akkor is tetszeni fog, akkor tutkó ez lesz a menyasszonyi körmöm. Én imádtam, szokás szerint nem hordok manikűrt 1 napnál tovább, de ez rajtam volt kb. 4 napig és még akkor sem volt szívem megválni tőle de már nagyon kopott. :(



6 megjegyzés:

Üzemeltető: Blogger.

© noinails :3, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena