2015. szeptember 20., vasárnap

550. bejegyzés: 52 WNAC - Rainy day


A heti téma az 52 hetes kihívásban az esős nap volt. 

Egész héten szerettem volna már közzétenni, de végig 100 ágra sütött a nap és még gondolni sem tudtam erre a témára. De ma végre beköszöntött rendesen az ősz, amit én már nagyon vártam. Szeretem az ilyen időt, na minden nap azért nem tudnám elviselni, de jó néha bekuckózni a szobába és egész nap lustizni, filmet nézni, forró teákon és csokikon lenni, gyertyafényben lenni, romantikázni esetleg. :) Meg amúgy is 100x jobban szeretem, mint a kánikulát vagy a meleget. 

A manikűröm nagyon egyszerű, kb. 15-20 perc alatt készen volt. Kifestettem a körmeimet egy sötétkék Astor lakkal aztán a Lovely matt fedőlakkját használtam. Ezután egy vékony ecsettel vittem fel fedőlakkot a körmeimre, ami az esőcseppeket ábrázolja. Nem lett valami nagy szám, nem is hordásra készítettem. Amikor a beteg hetemen itthon voltam, akkor csináltam, mert akkor is elég rossz idő volt.



2 megjegyzés:

Üzemeltető: Blogger.

© noinails :3, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena