2015. szeptember 23., szerda

553. bejegyzés: Jollie France 04


Sziasztok!
Nem terveztem lakktesztet mostanság, mert a hónapban eléggé takarékoskodom és igyekszem nem össze-vissza vásárolgatni mindenféle lakkot, mert rengeteg olyan lakkom van, ami még majdnem teljesen színültig van. Ezért mindent szeretnék kihasználni, aztán majd ha úgy érzem, hogy valamibe beleszerelmesedek, akkor esetleg megvásárolom. 

No, hát ez a bejegyzés nem is új lakkról fog szólni, hanem egy olyanról, ami már kb. több, mint egy éve a birtokomban van. Szegénykét alig használtam még és sajnálom is, hogy elhanyagoltam, ezért bocsánatot is kértem tőle.. :D .. és hogy ne harizzon rám, ezért most vele díszítettem a körmeimet. Amikor gondolkoztam, hogy milyenre fessem most, a szemem megkívánta a sötétlilát, mert ugye belém tört az őszi hangulat és a sötétlila nálam tipikus őszi szín. Aztán a polcocskámon megpillantottam drága "Jollie France 04-es gyönyörűséges sötétlila" barátnémat és gyorsba le is kaptam, hogy jön velem alkotásra. Manikűr is készült vele, de mielőtt belefogtam muszáj voltam befotózni így egyszerűséges létében, mert gyönyörű volt és késztetést éreztem rá, hogy megmutassam nektek is. A nail art-ról majd a későbbiekben lesz bejegyzés. 


Kérlek nézzétek el nekem az üvegecske kopottságát, de már elég régi lakk. 
Na, szóval egy nekem jelenleg(!) nagyon tetsző sötétlila lakkról van szó a Jollie France márkától. Azért mondom, hogy jelenleg, mert, ha vége az ősznek akkor már valószínűleg nem leszek így elájulva tőle.. Ez van, minden héten más színt imádok. Fura szerzet vagyok. A lakk 04-es számmal van jelölve.


Az üvege szerintem szép és praktikus is tárolás szempontjából, ami amúgy 12 ml-ert tartalmaz. 


El kell, hogy mondjam, hogy a lakk száradási ideje nem éppen a legjobb. 3 réteg szerintem elfér belőle simán, mert 2-nél még átlátszik a körömvég. 2 réteg is elég nehézkesen szárad, 3 meg főleg. Bár, amúgy ez a probléma gyors szárító fedőlakkal könnyen orvosolható ennél a lakknál. :)


Az állaga elég híg, ezért nem szabad belőle túlságosan sokat felvenni az ecsettel belőle egyszerre, mert elfolyhat. Vékony rétegben kell belőle 3 réteg, de ha ezt meg akarjuk oldani kettőből, akkor az elég valószínű, hogy nem fog összejönni. :D


Az ecsete egyszerű, hosszú és lapított. Elég könnyű vele dolgozni, nem volt vele problémám. A kupakja is jól kézre áll. 





Nektek van Jollie France lakkotok?
Szeretitek? :)



8 megjegyzés:

  1. Hú, nekem az első Jollie France lakkom egy egyszerű fekete volt, amit még valamikor általános iskolában kaptam anyumtól, mert farsangra rockernek öltöztem :D :D még most is előttem van az a kép, amikor a suli klotyójában sebtében, bénázva festem vele a körmeim :D
    Azóta beszereztem két glittereset is, azokkal elégedett vagyok :)
    Amúgy a tiednek nagyon szép és érdekes színe van, nem az a tipikus sötétlila!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Oh, ez szupi kis tortenet. Szeretem az ilyen nosztalgiazasokat, hallani masoktol. :D
      Nekem is vam meg ezen kivul 3glitteres es meg egy lila. :)
      Nekem is nagyon tetszik a szine! :)

      Törlés
  2. Nagyon jó színe van. Nekem is vannak JF lakkjaim, nem rosszak és még olcsóak is. Igaz, nagyon nem használom szinte egyiket sem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem is nagyon szep. Nekem ezen kivul meg 2 van. 2, amit toled vettem es karira is kaptam kettot tavaly. Es furcsa modon nagyon tetszenek, de en os alig hasznalom oket. :/

      Törlés
  3. Nekem az első 5 lakkom között volt egy babarózsaszín JF lakk, nemigazán az én színem, de az emlék kedvéért és mert kb 8 évesen is működik. :) amúgy nagyonrég óta nem láttam ilyet Sehol. A tiéd gyönyörű, nagyon illik hozzád. <3 <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj, tenyleg nagyon szeretem hallgatni a nosztalgiazasotokat! Szeretem az ilyen regi torteneteket, meg regi lakkokrol beszelni! :)))
      Es amugy meglepo, de a regi lakkok tenyleg tovabb tartanak a maiaknal. A mai lakkokkat egy ev utan dobhatod ki.. Bezzeg a regi 5-6 eves lakkok meg mindig tokeletesek. :)
      En fodraszkellekesben vettem ezt es meg kettot onnan kaptam karira. De van meg ketto azt Andinal vasaroltam. :)

      Törlés

Üzemeltető: Blogger.

© noinails :3, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena