2015. december 31., csütörtök

619. bejegyzés: Colours of December - Shining


Sziasztok!

Elérkeztünk a December  színei kihívás végéhez immár 2015-ben is.
Holnap ilyenkor már a következő évben leszünk. Borzasztó, hogy milyen gyorsan megy az idő... :(

A December színei kihívás utolsó állomása a csillogó. Én úgy vélem, hogy ez a csillogás a szilveszterhez kapcsolódik ebben a kihívásban, de én mégis egy téli manikűrt készítettem. Nagyon egyszerű volt. A körmeim alapja egy sötétkék karácsonyra kapott Lora lakk. A gyűrűsujjamon pedig egy ezüst glitteres Moyra. Ebből a glitteres Moyrából tettem a többi körmömre is laposecset segítségével. Aztán egy ezüst Lora lakkal nyomdáztam hópelyheket a BP-01-es lemezéről. :)




Amiket használtam:






2 megjegyzés:

Üzemeltető: Blogger.

© noinails :3, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena