2016. január 24., vasárnap

628. bejegyzés: 3D snowflake


Újabb Born Pretty tesztcsomag érkezett az elmúlt hetekben. Annyira későn ért ide, hogy már azt hittem elveszett, de amikor már teljesen reménytelen voltam, valamilyen csoda folytán 2 hónap után célba ért a levél. :)

A tesztelésre kért dolgok között ott lapult egy nagy 3D masni is. Vannak nekem kis 3D masnijaim, amik nagyon szuperek, de esnek le és követik a köröm ívét. Na, én azt gondoltam, hogy ez is olyan lesz, de sajnos nem. Másnap el is hagytam, mert beleakadt a kabátomba, de amúgy megtaláltam, szóval még meg van, de nem hiszem, hogy hordani fogom még egyszer. Nagyon erősen beleépítettem a körmömbe és, amikor feltépődött, mert beleakadt a kabátba nagyon fájt. :( Nem szoktak amúgy zavarni a 3D-s dolgok, sőt nagyon szeretem őket, de ez már túl nagy a hordáshoz, sajnos. Legalábbis nekem. De amúgy imádtam nézegetni, nagyon tetszett, szépségesen csillog, tele van kis kövekkel. Gyönyörű. :)


Egy szintén havas megoldást választottam a díszecskének körítésnek. A körmeimet sötétkékre festettem egy Lora lakkal. Erre egy Moyra ezüst csillámos lakkból ütögettem fel csillámokat szivacs segítségével. Aztán kentem fel egy réteg fedőlakkot, hogy a sötétkék lakk ne nyelje el az ezüst nyomdalakkot. Szándékosan a csillámok után kentem, mert a csillámokkal az volt a célom, hogy ne legyenek olyan erőteljesek. A fedőlakk után egy szintén tesztelésre érkezett ezüst nyomdalakkal nyomdáztam hópelyheket szintén egy tesztelésre érkezett lemezről. :D Aztán újra fedőlakk és aztán felapplikáltam a hópelyhet a körmeimre. 



A kis hópelyheket hármas csomagolásban lehet megrendelni. Háromféle van belőlük. Én a második verziót rendeltem, ami 9,5 mm-es.









Ha megtetszett a hópehely, akkor ITT tudjátok megrendelni. Ha pedig használjátok az MFSQ10 kódomat, akkor lejön 10% a vásárlásotok összegéből. :)







Nektek mi a véleményetek a 3D díszekről? :)





10 megjegyzés:

  1. Gyönyörű a manikűr, de ekkora körömdíszt én sem tudnék hétköznapra hordani, félnék, hogy mindenbe beleakadok vele.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Koszonom szepen! :)
      Hat igen, nezni jobb, mint hordani az biztos.. :(

      Törlés
  2. Az apró 3D-s, íves körömékszerek nekem nagyon tetszenek, azonban ez a méret szerintem is brutálisan nagy ahhoz, hogy viselhető legyen. A manikűr viszont nagyon szép lett, ügyesen adagoltad a köretet a nehezen emészthető főételhez! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is vannak kisebbek is, amik illenek a korom feluletehez eleg jol, de ez valoban elviselhetetlen. :/
      Koszonom szepen! Nagyon orulok, hogy tetszik! :)

      Törlés
  3. A hópehely nem tetszik, de a mani nagyon, főleg a szivacsos megoldás, ezt ki fogom próbálni, úgyis alig használom a holocsillámos Moyrámat, mert ecsettel túl sok a csillám.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Orulok, hogy tetszik! :)
      Igen, ebben is tul sok, lehet ugyanaz van meg nekunk. Mindenkepp akartam egy kis csillamot, de csak egy kicsit. Ez a lakk meg mar ket retegben elfedi az egesz kormom csillammal. :D

      Törlés
  4. A havat nem szeretem, de a hópelyhes manikat igen. <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. En szeretem a havat... Nezni. :D
      De a hopelyhes manikat en is imadom! :3

      Törlés
  5. Nagyon szuper lett a mani! Az ilyen hatalmas díszeket én sem szeretem. Nem is lehet jól fixálni, csak géllakkal, UV lámpával. Legalábbis én így tudom. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Koszonom! :)
      Szerintem is csak azzal lehet, bar ugy is beleakadna mindenbe valoszinuleg. :(

      Törlés

Üzemeltető: Blogger.

© noinails :3, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena