2016. április 10., vasárnap

647. bejegyzés: VCND termal körömlakk


Ebben a bejegyzésben egy nagyon szuper körömlakkról lesz szó. 
A Born Pretty Store-os tesztcsomagomban ott lapult egy színváltós kis csoda. Olvastam már bejegyzéseket, amelyekben nem működtek a webshopból rendelt színváltós lakkok, de ezzel a VCND márkájúról még nem olvastam rosszat, ezért megpróbáltam hátha. Mostanában hatalmas szerelmeim az ilyen lakkok, mert milyen csodálatos már, hogy egyszer ilyen színű egyszer meg olyan, hát Istenem... Mekkora már. *_____* Elbűvöl.
Főleg, ha ilyen gyönyörű színei vannak, mint ennek a darabnak. Be is furakodott a kedvenc lakkjaim közé és ki is jelenthetem, hogy ez jelenleg a legkedvencebb kedvencem!!!



A kis üvegcse 7,5 ml lakkot tartalmaz. Ez elég kis kevés sajnos, feltéve, hogy mióta megvan már 3x kentem fel, így előreláthatólag hamar el fog fogyni. :( Az üveg formájával és az ecset kézreállásával nincsen bajom, átlagos. :)


A lakk állaga tökéletes, se nem sűrű se nem folyós, a pont jó középút. Már 2 rétegben fed, a világos változata is. És, ami plusz jó pont, hogy nagyon gyorsan szárad. A körmeimen is fent hagytam 3 napig és a harmadik nap pattant le egy körmömnek a sarkán. :)


A lakk sötétebb színe egy lilás, magentás árnyalat. A világosabb pedig fehéres. Vannak benne kicsi kis ezüst csillámok és nagyobb ezüst glitterek is. 


Az ecset széles és lapos. Elég könnyű vele dolgozni, nem volt problémánk egymással. :)


















Készítettem videót is, hogy ti is lássátok, valójában milyen is a váltakozás. A minőség sajnos elég rossz és fókuszálni sem akart a gép hiába nyomkodtam, de azért elkészítettem. :)








Ha megtetszett a lakk, akkor ITT tudjátok megvásárolni. Ha pedig használjátok az MFSQ10 kódomat, akkor 10% lejön a vásárlásotok összegéből. :)

8 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszik a lakk mindkét színe, szuperül működik a színváltás :)

    VálaszTörlés
  2. A lényeg látszik a videón :) Úgy általában milyen színe van, foltos vagy egyszínű vagy a körömvégeken pink?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ennek orulok! :)
      Mindig egyszinu, csak atvaltas kozben nem. Eleg sokat viseltem, de nem volt olyan h a koromvegem mas szinu volt vagy foltos volt. Vagy feher volt vagy rozsaszin. :)

      Törlés
  3. ÚRISTEN, ez GYÖNYÖRŰ!!!! *_*

    VálaszTörlés

Üzemeltető: Blogger.

© noinails :3, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena