2016. június 20., hétfő

656. bejegyzés: Zöld azték körmök


A mostani időkből a kedvenc manikűrömet mutatom meg most nektek. :)

Még az AVON játékára készítettem ezt az azték mintás körmöt. Két Colortrend lakkot használtam az AVON lakkjaim közül. A Glittery Green-t és a Juicy-t. A minta a Born Pretty Store azték mintás lemezéről való, amit még mindig nagyon imádok. A körmeim alapja a Juicy 2 rétegben és a Glittery Green 1 rétegben, kivéve a gyűrűsujjamat, mert ott fehéret használtam alapnak. Erre a körmömre készítettem el a matricát, amit aztán felapplikáltam a körmömre. :)








Ti szeretitek az azték mintát? :)






6 megjegyzés:

  1. Nagyon szép, tetszik ez a zöld árnyalat. Nem szoktam azték mintát viselni, távol áll tőlem, pedig jól néz ki.

    VálaszTörlés
  2. Nekem is nagyon tetszik! :) A világoskék és az arany ütős páros!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Orulok, hogy tetszik! :) Az tuti! Imadom oket egyutt! :)

      Törlés
  3. Ez a manikűr teljesen fesztiválos, nyaralós lett a számomra, imádom. :)

    VálaszTörlés

Üzemeltető: Blogger.

© noinails :3, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena