2016. június 22., szerda

661. bejegyzés: HAJRÁ MAGYARORSZÁG!


Ezt a manikűrt szerintem nem kell magyaráznom. Egész Magyarország focilázban ég az EB miatt.  Hosszú idő óta most először jutottak ki az EB-re és jól is teljesítettek. Ezért én is alkottam ebben a témában egy manikűrt büszkeségem és szurkolásom jeléül. :)

A középső ujjam egy focilabdát szimbolizál a gyűrűsre pedig a magyar zászló színeit festettem. A többi körmöm pedig piros lett, amihez egy Miss sporty lakkot használtam alapnak és erre egy rétegben kentem a Lovely moulin rouge nr. 06.-os lakkját. 



6 megjegyzés:

  1. De jó lett, nagyon tetszik! Mi is nézzük a meccset :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Koszonom szepen! Orulok, hogy tetszik! :) Szuper meccs volt! :)

      Törlés
  2. Tényleg szuper lett. Sajnos vagy sem, kivételesen sikerült egy olyan manit alkotnom, amit állandóan nézegetek, és büszke vagyok rá, tehát nagyon nem akarom lemosni, így most nem csináltam piros fehér zöld körmöket, de márcsak ezért is jutottak be a nyolcaddöntőbe :D Na majd akkor kieszelek valamit :D Hajrá magyarok! Böde úgyis berúgja :D :D :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Koszonom! :)
      En meccs kozben is festettem, mert ezt csak delelott dobtam ossze aztan le is mostam. :D De lesz meg alkalmad piros feher zold kormokre Melcsi! ;)
      Szuper meccs volt! :)

      Törlés
  3. Hajrá, hajrá, hajrá!!! :)
    Szuper manikűr lett, ilyen szépséggel öröm szurkolni. :)

    VálaszTörlés

Üzemeltető: Blogger.

© noinails :3, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena