2016. július 6., szerda

675. bejegyzés: Ombre nyomdázás


Életem első ombre nyomdázását mutatom most meg nektek. Imádom ezt a technikát és fogalmam sincs eddig miért nem csináltam, de most bepótolok mindent az tuti.. :D
Nos, ehhez a manikűrhöz a Born Pretty Store BP-L008-as nyomdalemezt használtam, a mintát pedig két AVON lakkból hoztam össze, az Emerald City-ből és a Citronized-ből. A körmeim alapja a MODA gel effect 301-es. A középső ujjamra pedig a nyomda mellé tettem néhány kövecskét díszítésképpen. :)





Ha tetszett a manikűr, akkor a nyomdalemezt, amellyel készítettem ITT tudjátok megvásárolni. Ha pedig használjátok hozzá az MFSQ10 kódomat, akkor 10% lejön a vásárlásotok összegéből. :)

6 megjegyzés:

Üzemeltető: Blogger.

© noinails :3, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena