2016. augusztus 30., kedd

687. bejegyzés: Szólánc - Nyár


Sziasztok! Jelentkeztem a Helie által kitalált játékra, a szóláncra. Szupernek tartom ezt a kezdeményezést is és még szuperebbnek tartanám, ha lenne rá időm.. Nos, alkotni nem tudtam most, de van egy régi manikűröm, amit már rég be akartam mutatni a blogon így most erre kerül sor. Na, meg persze pont beleillik a témába szerintem. Remélem a következő fordulóra már lesz időm alkotni. :)


A manikűröm alapja egy nagyon halvány rózsaszín lakk, amire egy neon rózsaszín lakkal nyomdáztam tollakat a Born Pretty Store BP-75-ös lemezéről. Aztán a körmeimet matt fedőlakkal fedtem. A gyűrűsujjamon pedig a Moyra arany homoklakkját használtam. :)




8 megjegyzés:

  1. Biztos voltam benne, hogy lesz rózsaszín a mintában! :D
    Nagyon cuki manikűr lett, nyárias hangulatú, illett a témához valóban :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hat, igen.. En mar csak ilyen vagyok. :D
      Koszonom szepen! :)

      Törlés
  2. Imádom a rózsaszínes manikűröket, szóval ez nálam abszolút befutó :D :) Nagyon szép lett.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ennek nagyon orulok, van nalal boven rozsaszin manikur!!! :D
      Koszonom szepen! :)

      Törlés
  3. Nagyon jó, körmön nekem is egyik kedvencem a rózsaszín!

    VálaszTörlés

Üzemeltető: Blogger.

© noinails :3, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena