2017. január 20., péntek

716. bejegyzés: Deer mania


Egy ideje már nagyon rajongom a szarvasért, mint jelképért. Az állat maga is nagyon szép és különleges, viszont kicsit tartok tőlük. Mindenféle állattól, ami nagyobb, mint én.... :D 
Volt, hogy a kertünkben is találkoztam már szarvassal, mert erdő van a házunk mögött és odatévedt, de hamar megriadt és elszaladt. Itt vidéken a faluk, határában is gyakran összefutni velük és néha nagyon megtudják ijeszteni az embert, amikor a semmiből előugranak.

No, de a lényeg az, hogy mostanában nagyon megtetszettek az ilyen minták, karácsonykor pedig a rénszarvasból adódóan mindenhol meg is jelennek. Karácsonyra kértem a Born Pretty Store-tól három karácsonyi lemezt és kettőn van is szarvas minta. Ebben a manikűrömben is őket használtam.

A manikűröm alapja fehér, a lakkot a Pepco-ban vásároltam, mert kíváncsi voltam a lakkjaikra, de ez a fehér nem a legjobb választás, 3 réteg is majdnem kevés belőle. A gyűrűsujjamra és a középső ujjamra nyomdáztam mintát. Az arany nyomdázás a BP-L018-as lemezről való. A középső ujjamon az egész körmös rénszarvasos minta is szintén erről a lemezről van. A gyűrűsujjam rénszarvasa pedig a BP-L032-esről. :)





Ha valamelyik minta esetleg tetszik, akkor a BP-L018-as lemezt ITT, a BP-L032-es lemezt pedig ITT tudjátok megvásárolni. Ha használjátok az MFSQ10 kódomat, akkor 10% lejön a vásárlásotok összegéből. :)

6 megjegyzés:

  1. Szép manikűr! Szarvast még nem láttam, de az őzek rendszeresen bejárnak anyósnál a kertbe, nem örül nekik. Meg a rókák is újabban.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Koszonom! :)
      Ozike itt is gyakrabban elofordul, bar annyira nem gyakori az ilyen latogatas.

      Törlés
  2. Nagyon szép minták és tetszik a színválasztás! :)

    VálaszTörlés

Üzemeltető: Blogger.

© noinails :3, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena