2017. július 17., hétfő

747. bejegyzés: ManiCute - Gyémánt


Sziasztok!
Újra eljött a "ManiCute-time", így újabb témával érkezünk a csajokkal. Az adott témánk a gyémánt. Nagyon szeretem a csillogó, csicsás manikűröket, ez pedig egy olyan téma, amire szerintem bátran jöhetnek a csilivili alkotások. Így hát engedtem a fantáziámnak szárnyalni és megalkottam életem talán legglitteresebb (?) manikűrjét. :D

A körmeim alapja a gyűrűsujjam kivételével az Oriflame Platinum Pearl lakkja, ezt egy rétegben kentem fel. Erre az alapra később 2 réteget kentem fel a Rival de Loop Million diamonds lakkjából, ami ebben az esetben igazán illik is a témához. A gyűrűsujjam alapja az Essence Wild white ways lakkja, erre a körmömre készítettem nyomdamatricát. A Born Pretty Store fekete nyomdalakkját használtam a minta felvételéhez, amit a Born Pretty Store BP-L013-as nyomdalemezéről választottam. A gyémántokat szintén a RdL lakkal festettem ki. :)




Amiket használtam:


- Born Pretty Store BP-L013 nyomdalemez
- Essence Wild white ways
- Oriflame Platinum Pearl
- Rival de Loop Million diamonds
- Born Pretty Store fekete nyomdalakk



3 megjegyzés:

Üzemeltető: Blogger.

© noinails :3, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena