2017. augusztus 29., kedd

758. bejegyzés: Europe tour nail art challenge - Spanyolország


Sziasztok!
Még a múltheti téma az Europe tour kihívásban Spanyolország volt. A manikűröm készen volt, de én sajnos nem tartózkodtam itthon és nem kalkuláltam bele a posztolási időpontot, így most jutottam el odáig, hogy kitegyem a manikűröm. :)

A festés során engem a spanyol táncosok és ruháik inspiráltak, ezért a körmeim pirosak és feketék lettek. Már nagyon régen készítettem francia manikűrt, ezért most elővettem ezt a technikát is. Pirosként az AVON Real red lakkját használtam. A középső ujjamra csipke nyomdázás került a gyűrűsujjamra pedig egy táncoló pár. Díszítettem még a manikűrt fekete pöttyökkel is. 




2 megjegyzés:

Üzemeltető: Blogger.

© noinails :3, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena