2013. augusztus 22., csütörtök

29. bejegyzés: TAG 1. Divat :))

Az egyik blogon találtam ezt a TAG-et, gondoltam én is kitöltöm :) így talán több mindent megtudhattok rólam :))

1. Szoknyás vagy nadrágos típus vagy inkább?
Nadrág !! Nem szeretem a szoknyát.. valahogy rosszul érzem magam benne, mert nem szeretem az alakomat.. Nadrág téren pedig a farmer amit imádok.. :)

2. Arany vagy ezüst kiegészítőket viselsz szívesebben?
Ezüst :)) Az ezüst ékszerek szerintem szépek, de nem szoktam hordani, csak 2 ezüst gyűrű szokott lenni a a bal kezemen a gyűrűs és a mutatóujjamon, de ez is csak azért mert fontos emberektől kaptam őket.. :) Ékszereket nem is nagyon hordok, de ha igen akkor inkább bizsu és a fülbevalókért vagyok nagyon oda :))

3. Clutch. Igen vagy nem?
Inkább nem :)

4. Sportolsz, sportoltál valamit?
Nem. Az iskolában a kötelező tesi órán szoktam sportolni :D De biciklizni azt szeretek :))

4. Van kedvenc üzleted? Ha igen melyik?
Nincsen.. Mikor melyik üzletben vannak a jó dolgok :))

5. Mit gondolsz a platform cipőkről?
Nagyon szépek.. A gond csak az, hogy 15 évesen nem nagyon tudnám hordani :D Pedig igazán rám férne a magas sarok mert 162 cm vagyok.. De talán majd később, ha idősebb leszek :))

6. A koptatott farmer ciki vagy még hordható?
Egyáltalán nem ciki :OO Nekem mindig is tetszett és szerintem fog is :D

7. Neon vagy pasztell?
A neon nagyon szép, imádom :D De a pasztell is szép :) De inkább neon :3

8. Sok olcsó bizsu, vagy kevés, de drágább örök darab?
Soook olcsó bizsuu.. nem szeretem sokáig ugyanazt hordani :s

9. Arra törekedsz, hogy kövesd az aktuális divatot, vagy inkább a saját stílusodat követed?
Kicsit mindkettő.. Követem a saját stíluson az aktuális divat szerint :D:D

10. A ruháid zöme neutrális árnyalatú, és azokat párosítod a kedvenc színekben pompázó darabokkal, vagy a szivárvány minden színe megtalálható a szekrényedben?
Minden színű féle-fajta ruha megtalálható a szekrényemben :D:D

+1 A sminked passzítod az öltözékhez, vagy fordítva?
Szinte minden nap ugyanazt a sminket csinálom meg.. mindig a megszokott, ami minden öltözékhez megy :))

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Üzemeltető: Blogger.

© noinails :3, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena