2013. szeptember 20., péntek

50. bejegyzés: Könyvkihívás: Stepafnie Meyer: Alkonyat

Elérkezett a kihívás 4. fordulója :)) 
A sorozatnak csupán az első részét olvastam, de azt imádtam.. azt hiszem 3 nap alatt végeztem is vele.. :D Erre a kihívásra két manikűrt is készítettem.. az első olyan volt, hogy a középsőujjamon egy vámpírfej fogakkal, vörös szemmel.. a többi ujjamon pedig vércseppek.. de nem tetszett.. nem ehhez a könyvhöz illő volt, inkább olyan rajzfilmszerűre sikerült.. :s Meg amúgy sem készült róla kép, mert halogattam.. és nekem van egy olyan rossz szokásom, hogyha kifestem a körmöm max. egy napig marad rajta a lakk, mert lerágom róla, vagy lekapargatom :ss
De a második, amit készítettem az egy narancssárga-sárga-piros manikűr lett.. az alkonyat színei :)) 

Ez lenne az :))






0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Üzemeltető: Blogger.

© noinails :3, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena