2014. március 1., szombat

135. bejegyzés: 100 happy days I. :))

Belefogtam én is ebbe a kihívásnak nevezhető valamibe. :) Nem tudom ki találhatta ki, de nagyszerű dolog pattant ki az agyacskájából. :) 100 napig minden egyes nap találnunk kell valamit, ami aznap boldoggá tett minket. :) Én instagram-on fogtam bele a kihívásba, és úgy döntöttem, hogy 10 naponta a blogra is posztolom őket, a már megszokott életképek helyett. :)
Ma csinálom 10 napja, így ma jön az első adag. :)

1. nap: A kihívást február 19-én kezdtem, ami az évfordulónk napja a párommal. :) Mi más is tehetett volna azon a napon boldoggá, mint ez az esemény. :))

2. nap: Aki nézi az Éjjel-nappal Budapestet tudja melyik ez a jelenet. Én nézem.. :D Már nagyon vártam, hogy kibéküljön a sorozatban ez a szerelmespár, és olyan meghatóra sikerült ez a jelenet, hogy igazán megmosolyogtatott. :))

3.nap: Finom kis chilis bab. :) Igaz fura vagyok ebben, mert utálom a csípőset, ha valami már egy kicsit is csíp nem bírom meg enni.. :s De a chilis bab az más! :D Nagyon finom az íze és nagyon szeretem, a családban a húgom sem szereti a csípőset.. ezért úgy csináljuk, hogy nem csípősre főzzük és aki mégis csípősen szereti utólag tesz bele magának valamit, amitől az lesz. :))

4. nap: A párommal évfordulót ünnepeltünk. :)

5.nap: Múlthét csütörtök óta tegnap sikerült kigyógyulnom a megfázásból, egész héten nem voltam suliban. :s De anyuci mindig segít gyógyulgatni.. a finom húslevese, meg persze a többi házi megoldás mindig hamarabb kigyógyítanak a betegségekből. :3

6. nap: A faluban van egy 100-as bolt és mindig vannak ott körömlakkok és egyebek is. :) Mind a 3 körömlakkot 190 ft-ért vettem, amit pedig a dobozkában láttok az, az egész összesen volt 290 ft. :) Szerintem teljesen megérte, és a lakkok színébe egyszerűen szerelmes lettem. :))

7. nap: Reggeliii ! :)) Nem vagyok csokiimádó, sőt egy héten, ha egyszer előfordul, hogy rám jön a csoki evés. :) Ezen a napon reggel pont rám jött. :)) Evés előtt egy kicsit kreatívkodtam is.. :3

8. nap: Nagyon szerettem ezeket a körmöket hordani. :) Nekem ez az alkotásom most tényleg tetszett, egyfolytában nézegettem. :3

9. nap: Én még abba a korosztályba tartozom, amikor a lányok még plüssökkel alszanak, nos ő az alvótársam. :3 Ezt a kismackó volt az első ajándék, amit a barátomtól kaptam. :3

10.nap: És végül a mostani adagból az utolsó kép. :) 


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Üzemeltető: Blogger.

© noinails :3, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena