2014. március 10., hétfő

140. bejegyzés: Ismerjük meg egymást. :)

Mazsola felkért, hogy készítsem el ezt a tag-ot, és köszönöm szépen a felkérést. :) Ezáltal a kis kezdeményezés által jobban megismerhetjük egymást. :)


A feladatok:
1. Linkeld be azt az embert a blogodba, aki kipécézett .
2. Ossz meg magadról hét dolgot, akár különleges, akár hétköznapi.
3. Pécézz ki hét embert,nevezd meg és linkeld be őket a blogodba.
4. Értesítsd őket a kipécézésről a hozzászólásban a blogukon.

1. Macskamániás vagyok. Nagyon imádom a kis aranyos szőrcsomókat. A perzsacicák a kedvenceim. Nekem is van egy. 

2. Húsvét hétfőn születtem. Pontosabban 1998. április 13-án. A családban mindig azt mondják, hogy engem gólya helyett a húsvéti nyuszi hozott. Mellesleg a párom is ugyanezen a napon született, csak egy évvel később. De valahogyan gyűlölöm a húsvétot. :D

3. Nem vagyok édesszájú. A csokit nem szeretem.. egy hónapban úgy háromszor jön rám, hogy egyek. 

4. " Zene nélkül mit érek én? " Nagyon imádok zenét hallgatni, igazából szinte minden féle-fajta jöhet, majdnem mindent szeretek.. Persze az éneklés sem maradhat el mellőle.. Igaz nem szép, de az már mellékes. :D:D:

5. Kicsi koromban fodrász szerettem lenni. De mire megnőttem már nem tetszett ez a foglalkozás, elég a saját hajammal foglalkoznom, így is eléggé nehezen kezelni.. utálom a hajamat. :( 

6. Később tanár akartam lenni.. Kiskoromban mindig olyat játszottam, hogy amik a Kinder tojásban voltak játékok (úristen, rengeteg ilyenem volt) nekik építettem egy iskolát és ott tanítgattam őket a húgommal. De mire felnőttem megtudtam mennyit kell ehhez tanulni és én elég lusta természet vagyok.

7. Hihetetlenül nagy szám van.. amit én nem úgy akarok, ahogy van azt általában megmondom.

Választottjaim nincsenek, mert már szinte mindenki megcsinálta ezt a tag-ot. :) Mazsolának pedig köszönöm még egyszer a felkérést. :)

1 megjegyzés:

Üzemeltető: Blogger.

© noinails :3, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena