2014. március 23., vasárnap

145. bejegyzés: 100 happy days III. :))

Újabb adag következik. Már a 30. napnál tartok. :))

21. nap: Anyuci aznap megígérte, hogy főz nekem borsófőzeléket, mert én nagyon szeretem. De nem tudott, mert nem volt rá ideje ezért kárpótlásért ezt a kis gyönyörűséget kaptam. :3


22. nap: A mostani adagban sok lesz a körmös kép. A héten volt kedvem alkotni, hál' istennek nem az egész hetet tanulással töltöttem most. Rózsaszín díszítőlakkal húzogattam valamiket a körmömre és az egyik olyan félig pillangó formájúra sikerült, mármint az én szememmel nézve. :D


23. nap: Március 15. Az ünnepség előtt készítettem egy fotót, az egyenruha és a kokárda sem nagyon látszik. :s


24. nap: Barátomék kutyája, Fifi. :) Odabújt hozzám és csináltam vele egy képet. :3


25. nap: Amikor ezt a képet csináltam már mind 3 részét kivégeztem. Ez a könyv lerakhatatlan. A 3 részt másfél hét alatt olvastam ki, ami nálam egy kicsit furi, mert amúgy soha nem szoktam olvasni.. :D


26. nap: Még egy körmös kép. A márciusi körömkihívás kedvenc glitteres lakk témájához készítettem. :)


27. nap: Éééés ismét egy mani. Ezt pedig a márciusi körömkihívás vintage témájához csináltam és imádtam. :)


28. nap: Visszanézegettem a régebbi alkotásaimat és visszaemlékeztem, hogy mennyire imádtam ezt manit. Még mindig a blog legnézettebb bejegyzése közé tartozik ennek a maninak az elkészítése. :))


29. nap: Ééééés még mindig körmök. Nagyon szerettem ezt a manit.. amíg tartott.. ami kb. 5 perc volt.. Miután lefotóztam belenyúltam a Love feliratba és csúnyán elromlott. :(


30. nap: Pénteken bulizni voltam. A barátnőm születésnapját ünnepeltük. :))




0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Üzemeltető: Blogger.

© noinails :3, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena