2014. július 17., csütörtök

208. bejegyzés: Júliusi körömkihívás - Eper :)



A júliusi körömkihívás 3. témájára hozom most nektek a manit, ami az eper volt. :) Sokat késtem vele, de nyaralni voltam és indulás előtt nem volt kedvem megcsinálni, így most kerítettem rá sort. :)
Egy francia manit készítettem. Piros francia manikűr került a mutatóujjamra, a középsőujjamra és a kisujjamra ezt egy Da Vinci lakkal készítettem el, erre fedőlakként egy Miss sporty glitteres lakkot kentem.
A gyűrűsujjamra és a hüvelykujjamra került az eper. Zölddel készítettem el az eper szárát és erre jött egy zöld glitteres lakk. És alá került az eper többi része, a magvakat feketével festettem meg, aztán rájöttem, hogy ezeknek igazából ilyen sárgásnak kéne lennie, de már nem javítottam ki. :D 










8 megjegyzés:

Üzemeltető: Blogger.

© noinails :3, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena